بین مطالب وب سایت جستجو کنید

محفلی برای دانلود همه چیز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
؟؟؟؟؟؟؟
10:38
پنج شنبه 5 مرداد 1396

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

 

google-chrome-cover

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 90
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
10:31
پنج شنبه 5 مرداد 1396

بازی Ghost Recon: Wildlands در یک کشور محصور واقع در آمریکای جنوبی به نام بولیوی جریان خواهد داشت؛ جایی‌که تعدادی کارتل مواد مخدر مهاجرت کرده‌اند و با فعالیت‌های ضدقانونی‌شان تمام آن کشور را در دست خود گرفته‌اند. این بار جریان بر سر این نیست که تعدادی دلال مواد مخدر در جنگل‌هایی پنهان شده‌اند یا یک موضوع فساد‌آمیز کوچک به‌وجود آمده، بلکه جریان درباره‌ی جدال گروه «اشباح» — که در نقش‌شان هستیم — با کارتل «سانتا بلانکا» (Santa Blanca) است؛ یعنی مبارزه با بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های کوکائین در جهان. پرسش اینجاست که چرا سازندگان، کشور بولیوی را به‌عنوان مقصد جدید بازی انتخاب کرده‌اند؟ باتلر پاسخ می‌دهد: «برگ کوکا هسته‌ی فرهنگی آن کشور است. شما می‌توانید در همه‌جا آن برگ‌های کوکا را [در بولیوی] پیدا کنید. مردم از آن به‌عنوان داروهای گیاهی یا نوشیدنی‌های انرژی‌زا و بسیاری چیزهای دیگر استفاده می‌کنند. البته با توجه به سریال «برکینگ بد» فهمیدیم که این‌جور چیزها هم به‌راحتی می‌توانند تبدیل به کوکائین شوند.»

Tom Clancys Ghost Recon Wildlands PC-STEAMPUNKS

 

|نسخه فشرده CorePack با حجم ۳۹٫۲GB اضافه شد|

 

Tom-Clancys-Ghost-Recon-Wildlands-Fallen-Ghosts-DLC-pc-cover

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 278
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:40
چهار شنبه 4 مرداد 1396

WinRAR ابزار قدرتمندی به منظور فشرده سازی فایل های مختلف می باشد که با ارائه برترین الگوریتم های فشرده سازی فایل ها دارای محبوب ترین و پردانلودترین برنامه های فشرده سازی می باشد. این برنامه می توانید تا ۱۵ درصد از حجم فایل را کاهش داده و با اممان آرشیو سازی فایل های مختلف فرمت بندی های مخصوصی را نیز برای آنهادر نظر می گیرد. WinRAR به شما اجازه میدهد تا فشرده ساز و دسته بندی کردن فایل ها از شلوغی رهایی پیدا کنید، همواره می توانید فایل های کم حجم تری را با سرعت بیشتری نسبت به رقبا بسازید. با این کار شما در فضای هارد دیسک ، مدت زمان انتقال و کار خود صرفه جویی می کنید. WinRAR به صورت اتو ماتیک بهترین پردازش و تنظیمات را برای فشرده سازی انتخاب میکند. با داشتن بهترین الگوریتم برای فشرده سازی فایل های مالتی مدیا (چند رسانه ای ، صوتی و تصویری) ، فایل های اجرایی و فایل های کتابخانه ی ، حرف زیادی برای زدن در مقابل رقبای خود دارد.winrar-cover

تعداد بازدید از این مطلب: 82
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
16:57
پنج شنبه 28 مرداد 1395

Life is Strange در واقع شروع کننده ی عامیانه ساختن سبک اپیزودیک و داستانی تعاملی برای صنعت بازیسازی به طور رسمی به شمار می رود. داستان آن در مورد نوعی فرضیه بسیار قدیمی می باشدکه البته در دنیای گیم کمتر استفاده شده و آن هم یعنی به عقب برگرداندن زمان . از آنجا که شخصیت اول بازی یک دختر است پس می توان حدس زد که بازی کاملا احساسیو عاطفه ای باشد. شخصیت اول بازی یعنی Max یک شخصیت اجتماعی نیست و برعکس بسیار گوشه گیر می باشد و با اینکه در دنیای بیرون حضور زیاد پررنگی ندارد اما دنیای بزرگی دردرون خود ساخته است. بازی ابتدا در یکی از پارک های یک شهرک در آمریکا شروع می شود، شبی که طوفان تندی می آید و درخت ها در حال قطع شدن هستند مکس برای نجات خود یکساختمان فانوسی شکل را پیدا می کند و برای رسیدن به آن تقلا می کند. پس از زدن یک رعد و برق مکس از خواب سر کلاس دانشگاه خود بر می خیزد و از اینکه فقط یک کابوس را ردکرده احساس راحتی میکند. بعد از آن مکس با دوربین آنالوگ خود یک سلفی می گیرد و همین توجه استاد را به خودش جلب می کند باعث می شود تا از او یک سوال کند ولی مکسقادر به جواب دادن آن سوال نیست و بسیار سر افکنده می شود و خود را سرزنش می کند زیرا او استاد خود را خیلی دوست دارد. پس از اتمام کلاس مکس به دستشویی دانشگاه می روداما بعد از آن شاهد دعوای دوست صمیمی خود با یکی از اشرار می شود که بنظر در مورد مواد مخدر با هم جر و بحث می کنند. بعد از اتفاق ناگواری که در آنجا می افتد مکس ناخوداگاه زمان را برمی گرداند به هنگامی در کلاس از خواب بیدار شده بود. او متوجه قدرت خارقالعاده خود می شود سپس سعی می کند تا دوباره به سرعت وارد دستشویی شده و دوست خود را نجات دهد.

Life Is Strange Complete PC-PROPHET

Life is Strange pc cover small دانلود بازی Life Is Strange Complete برای PC

 

تصاویری از محیط بازی:

Life is Strange screenshots 01 small دانلود بازی Life Is Strange Complete برای PC Life is Strange screenshots 02 small دانلود بازی Life Is Strange Complete برای PC

Life is Strange screenshots 03 small دانلود بازی Life Is Strange Complete برای PC Life is Strange screenshots 04 small دانلود بازی Life Is Strange Complete برای PC

 

تعداد بازدید از این مطلب: 188
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
16:55
پنج شنبه 28 مرداد 1395

این کلیپ زیبا و مهیج به نمایش مکان های شگفت انگیز جهان در گوگل ارث می پردازد که اجازه مشاهده نداشته و به دلیل مسائل امنیتی و یا جغرافیایی مشکلاتی را بوجود آورده است. این کلیپ را مشاهده کرده و با لیستی از این مکان ها بهتر آشنا شوید و با رمزورازهای آن آشنا شوید.

Secret Google Earth Places You not Allowed to See

Secret Google Earth Places You not Allowed to See Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ مکان های سری گوگل ارث که اجازه دیدنشان را نداریم

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 112
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
17:10
سه شنبه 26 مرداد 1395

WinRAR ابزار قدرتمندی به منظور فشرده سازی فایل های مختلف می باشد که با ارائه برترین الگوریتم های فشرده سازی فایل ها دارای محبوب ترین و پردانلودترین برنامه های فشرده سازی می باشد. این برنامه می توانید تا ۱۵ درصد از حجم فایل را کاهش داده و با اممان آرشیو سازی فایل های مختلف فرمت بندی های مخصوصی را نیز برای آنهادر نظر می گیرد. WinRAR به شما اجازه میدهد تا فشرده ساز و دسته بندی کردن فایل ها از شلوغی رهایی پیدا کنید، همواره می توانید فایل های کم حجم تری را با سرعت بیشتری نسبت به رقبا بسازید. با این کار شما در فضای هارد دیسک ، مدت زمان انتقال و کار خود صرفه جویی می کنید. WinRAR به صورت اتو ماتیک بهترین پردازش و تنظیمات را برای فشرده سازی انتخاب میکند. با داشتن بهترین الگوریتم برای فشرده سازی فایل های مالتی مدیا (چند رسانه ای ، صوتی و تصویری) ، فایل های اجرایی و فایل های کتابخانه ی ، حرف زیادی برای زدن در مقابل رقبای خود دارد.

 

WinRar.Cover دانلود فشرده ساز وینرر WinRAR 5.40 Final

 

تعداد بازدید از این مطلب: 119
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
17:8
سه شنبه 26 مرداد 1395

برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی و ویدئو بر روی PC وجود دارد که هرکس بر اساس توقعی که از یک برنامه پخش کننده دارد، یک برنامه را بنا به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می کند. معمولا اکثر برنامه های از این دست امکاناتی را ارائه می دهند که نیاز اکثر کاربران مبتدی و بعضا متوسط را برآورده می سازد، اما وقتی صحبت از امکانات پیشرفته در کنار سهل الوصول بودن آنها و همچنین حفظ سادگی رابط کاربری به میان می آید، برنامه های کمی در عرصه رقابت باقی می مانند. نرم افزار GOM Playerیکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده ، سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

GOM Media Player پلیر محبوب گم GOM Media Player 2.3.6.5259

 

تعداد بازدید از این مطلب: 67
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
17:5
سه شنبه 26 مرداد 1395

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

K Lite%20Codec%20Pack کدک K Lite Mega Codec Pack 12.3.5

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 122
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
17:1
سه شنبه 26 مرداد 1395

بازی Beyond Space Remastered در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Silesia Games Sp. z o.o طراحی و منتشر شده است. داستان بازی درباره گروهی با اهداف خطرناک می باشد که یک سیستم بزرگ را در کهکشان به نام سازمان برای خود بوجود آورده اند. سازمان از افرادی تشکیل شده است که نقش در فروپاشی کشورهای مختلف را دارند ولی هنوز زمان این عمل فرانرسیده است. در شخصیت فردی به نام Max Walker نقش آفرینی خواهید کرد که بدون اطلاع به این سازمان پیوسته و وارد نبردهای گسترده ای در کهکشان شده است. ماموریت شما در این بازی کمک به مکس به منظور خروج از این گروه خطرناک است اما برای رسیدن به این امر شما باید وظایف دشواری انجام دهید که اشتباه در آن ها ممکن است منجر به مرگ مکس شود.

Beyond Space Remastered PC-PLAZA

 

Beyond Space Remastered pc cover دانلود بازی Beyond Space Remastered برای PC

 

تعداد بازدید از این مطلب: 84
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
19:34
دو شنبه 25 مرداد 1395

TreeSize-Professional

TreeSize Professional نرم افزاری حرفه ای و کاربردی برای مدیریت فضای هارد دیسک در سیستم عامل ویندوز میباشد . این نرم افزار با قبلیت اسکن قدرتمند خود فولدرها و فایل های شما را بررسی می کند و بر اساس سنگین ترین فولدرهای پیدا شده به شما نمایش میدهد.شما می توانید از قابلیت پاک سازی و بهینه سازی این نرم افزار استفاده کنید ، این نرم افزار فایل های اضافی و بیهوده را پیدا و حذف می کند ، فضای هارد دیسک استفاده شده را به صورت گرافیکی ترسیم و به شما نمیش می دهد.این نرم افزار اطلاعات جامع و کاملی از جزئیات فولدرهای شما در اختیارتان می گذارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 75
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
19:25
دو شنبه 25 مرداد 1395

Internet-Download-Manager

نرم افزار دانلود منیجر Internet Download Manager به جرات برترین نرم افزار مدیریت دانلود یا دانلود منیجر با توانایی افزایش سرعت دانلود تا 5 برابر است که دارای قابلیت هایی برای ادامه و زمان بندی دانلودها در آینده می باشد. قابلیت های قدرتمند در بازیابی خطاها و ادامه دادن روند دانلود می تواند برای شروع مجدد دانلودهای معیوبی که به دلایلی مانند قطع اتصالات اینترنتی، مشکلات شبکه، خاموش شدن کامپیوتر و … به وجود آمده اند، کاربرد داشته باشد. رابط کاربری آن بسیار ساده و زیبا بوده و باعث سهولت در استفاده از نرم افزار برای کاربران می شود. Internet Download Manager از سرورهای پروکسی، پروتوکل های FTP و HTTP ، دیوارهای آتشین ، Redirect ها ، کوکی ها ، پردازش محتوای mp3 و ویدئوی MPEG پشتیبانی می کند. این نرم افزار با مرورگرهای مختلف شامل Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و تمامی مرورگرهای معروف دیگر ، سازگار می باشد و دانلود خودکار را از طریق مرورگر برای شما فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را از طریق Drag & Drop بر روی نرم افزار بکشید یا از محیط نرم افزار برای دانلود فایل ها استفاده کنید. Internet Download Manager می تواند در زمان تعیین شده به مودم شما متصل شود، فایل های دلخواه شما را دانلود کند سپس اتصال اینترنت را قطع کند یا کامپیوتر را خاموش کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 107
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:42
دو شنبه 25 مرداد 1395

دانلود نرم افزار شخصی سازی و اعمال تغییرات دلخواه در ویندوز

Winaero Tweaker 0.6

 

 

نرم افزار شخصی سازی و اعمال تغییرات دلخواه در ویندوز - Winaero Tweaker 0.6

 

 

با استفاده از نرم افزار Winaero Tweaker میتوانید در ویندوز خود تغییرات دلخواه را انجام دهید. درویندوز 10 نیز میتوانید تغییراتی را انجام دهید که به مرور زمان با پیشرفت کردن نرم افزار تغییراتبیشتری را در ویندوز 10 میتوانید اعمال کنید.

 

نرم افزار Winaero Tweaker محیط کاربری ساده ای دارد و کار کردن با آن نیازمند دانش فنی خاصی نیست و به راحتی میتوانید تغییرات دلخواه را اعمال کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 125
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:37
دو شنبه 25 مرداد 1395

دانلود نرم افزار شبیه ساز اندروید در ویندوز

YouWave 5.7

 

 

نرم افزار شبیه ساز اندروید در ویندوز - YouWave 5.2

 

 

نسخه جدید نرم افزار شبیه ساز اندروید در ویندوز، YouWave منتشر شد! (5.7)

 

سه نرم افزار رقیب برای شبیه سازی اندروید روی کامپیوتر ها وجود دارد. این نرم افزار ها بلواستکس،اندی و یو ویو هستند.

 

در این مطلب شبیه ساز خوب و پر سرعت یو ویو را برای شما آماده کرده ایم.

 

نرم افزار YouWave یکی از سریع ترین و بهترین نرم افزار های شبیه ساز اندروید روی کامپیوتر است.

 

این نرم افزار قابلیت اجرای تمامی نرم افزارهای اندرویدی مختلف را دارد. از جمله این نرم افزار ها میتوان به انواع نقشه های آفلاین، کلش آف کلنز، نسخه های مختلف بازی ها، اینستاگرام و ... اشاره کرد.

 

کاربرانی که موبایل اندرویدی ندارند هم توسط این نرم افزار میتوانند بازی ها و نرم افزارهای اندروید را تجربه کنند.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 284
موضوعات مرتبط: اندروید , کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:32
دو شنبه 25 مرداد 1395

دانلود نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

BlueStacks 2.3.40.6019

 

 

نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks 2.3.40.6019

 

 

نسخه جدید نرم افزار BlueStacks منتشر شد! (2.3.40.6019)

 

BlueStacks نام معروف ترین نرم افزار شبیه ساز اندروید روی کامپیوتر است. این نرم افزار یک نسخه از اندروید را روی کامپیوتر شما ایجاد میکند که به سادگی و با سرعت بالا میتوانید از آن استفاده کنید.

 

اگر از یک بازی یا نرم افزار اندرویدی زیاد استفاده میکنید، میتوانید توسط BlueStacks آن را در ویندوز خود اجرا کنید. تا هم راحت تر از آن استفاده کنید و هم فشار زیادی به موبایل خود وارد نکنید.

 

(از جمله برنامه ها و بازی های اندرویدی که اجرای آنها در ویندوز طرفداران زیادی دارد میتوان به وایبر،واتس اپ، اینستاگرام، کلش آف کلنز، و ... اشاره کرد)

 

کاربرانی که موبایل اندرویدی ندارند هم توسط این نرم افزار میتوانند بازی ها و نرم افزارهای اندروید را تجربه کنند.

 

به تازگی جدیدترین نسخه از نرم افزار بلواستکس منتشر شده است. BlueStacks 2.3.40.6019میتواند برخی از بازی ها و نرم افزارهایی که نسخه های قبلی قادر به اجرای آنها نبودند را اجرا کتد. همچنین بسیاری از مشکلات نسخه های قبلی در این نسخه برطرف شده است.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 203
موضوعات مرتبط: اندروید , کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:28
دو شنبه 25 مرداد 1395

دانلود نرم افزار بهینه سازی کارت گرافیک، برای اجرای بهتر بازی ها 

NVIDIA GeForce Experience 2.11.4

 

 

نرم افزار بهینه سازی کارت گرافیک، برای اجرای بهتر بازی ها - NVIDIA GeForce Experience 2.11.2

 

 

نسخه جدید نرم افزار بهینه سازی کارت گرافیک، برای اجرای بهتر بازی ها NVIDIA GeForce Experience منتشر شد! (2.11.4)

 

برای بهینه سازی کارت گرافیک، چه گزینه ای بهتر از نرم افزاری که NVIDIA ارائه کرده است میتوان پیدا کرد؟

 

NVIDIA بزرگترین تولید کننده کارت گرافیک در جهان است. و سری کارت های GeForce جزو پرطرفدار ترین کارت گرافیک ها برای انجام بازی های کامپیوتری هستند.

 

اما کارت گرافیک هم مثل سایر سخت افزارها زمانی میتواند در بهترین بازدهی خود عمل کتد که نرم افزار (درایور) مناسب آن نیز نصب شده باشد. و همچنین سایر بخش های ویندوز سازگاری لازم برای بهترین راندمان گرافیکی را داشته باشند.

 

نرم افزار NVIDIA GeForce Experience میتواند کارت گرافیک شما را بهینه سازی کند. این بهینه سازی شامل آپدیت درایور کارت گرافیک و مدیریت سیستم برای افزایش راندمان گرافیک است.

 

در ادامه مطلب میتوانید جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 131
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:16
دو شنبه 25 مرداد 1395

دانلود نرم افزار آهنگ سازی اف ال استودیو، به همراه پلاگین ها

FL Studio Producer Edition 12.3

 

 

نرم افزار آهنگ سازی اف ال استودیو، به همراه پلاگین ها - FL Studio Producer Edition 12.3

 

 

نسخه جدید نرم افزار آهنگ سازی اف ال استودیو FL Studio Producer Edition منتشر شد! (12.3)

 

نرم افزار اف ال استودیو (FL Studio) یک ابزار کامل و حرفه ای برای آهنگ سازی با کامپیوتر است.

این نرم افزار جزو برنامه هایی است که به آنها در اصطلاح DAW (مخفف Digital Audio Workstation) گفته میشود.

 

نرم افزار FL Studio با 14 سال سابقه، امروزه به عنوان یکی از بهترین ابزارهای آهنگ سازی شناخته میشود. تمام چیزهایی که شما برای میکس، تنظیم، ضبط، ویرایش، و افکت گذاری روی صدا نیاز دارید در این نرم افزار گنجانده شده است.

 

نرم افزار FL Studio سریع ترین راه برای پیاده سازی ایده های ذهنی کاربر در مورد آهنگ سازی است، و به همین دلیل در بسیاری از استودیوهای صدابرداری و آهنگ سازی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

در این مطلب علاوه بر ارائه جدیدترین نسخه این نرم افزار، مجموعه بی نظیری از افکت های صوتی (Sound Packs) که به صورت اختصاصی برای نرم افزار FL Studio تولید شده است را نیز برای شما آماده کرده ایم.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 170
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
17:57
دو شنبه 25 مرداد 1395

تعداد بازدید از این مطلب: 74
بازدید : 74
؟؟؟؟؟؟؟
1:33
دو شنبه 25 مرداد 1395

Microsoft Office Professional Plus 2016 تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید.مایکروسافت در این نسخه از مجموعه‌ نرم‌افزارهای اداری خود، به بهبود وضعیت جستجو، فضای مورد نیاز و سطح عملکرد تحویل ایمیل در Outlook 2016 پرداخته و در کنار آن بهینه‌سازی‌هایی نیز در جاسازی تصاویر در Word 2016 و Excel 2016 اعمال کرده است. می‌دانیم که پیش از این نیز مایکروسافت راهکارهای جدیدی برای گسترش آفیس توسط توسعه‌دهندگان ارائه کرده بود؛ اکنون این کمپانی اعلام کرده که تغییری در وضعیت ماکروها یا افزودنی‌ها نخواهد داد تا توسعه‌های صورت گرفته توسط توسعه‌دهندگان همچنان در آفیس ۲۰۱۶ نیز قابل اعمال باشد و اسناد نیز به همان شیوه‌ی سابق قابل دسترسی باشند. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2016 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید.

Microsoft Office Professional Plus x86/x64 August 2016 v16.0.4405.1000

Microsoft Office دانلود آفیس Microsoft Office 2016 Pro Plus VL August 2016

 

این نسخه شامل نرم افزار های زیر می باشد:

تعداد بازدید از این مطلب: 260
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
14:8
دو شنبه 18 مرداد 1395

Inside، ساخته استودیوی دانمارکی پلی‌دد است که پیش از این فقط تجربه ساخت یک بازی دیگر یعنی Limbo را داشته است. بازی لیمبو،‌ در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و دقیقا مانند اینساید، در سبک معمایی پلتفرمر بود و توانست تحسین منتقدین و گیمرها را در بر داشته باشد. من هرگز دوست ندارم که در نقدهای خود مقایسه انجام بدهم اما در این مورد خاص، این‌کار اجتناب ناپذیر است. اینساید از جهات بسیار زیادی شبیه به لیمبو است. دقیقا مانند لیمبو، شما از همان اول، بدون هیچ راهنمایی و کمکی وارد بازی می‌شوید و دقیقا مانند لیمبو، کنترل پسر بچه‌ای را بر عهده دارید و با یک بازی پازل پلتفرمر روبه‌رو هستید. از لحاظ بصری نیز، با اینکه در اینساید از رنگ (هر چند کم) استفاده شده است، اما کافی است که شما بازی لیمبو را تجربه کرده باشید تا کاملا متوجه شوید اینساید نیز توسط سازندگان همان بازی طراحی شده است. اما از جهات بسیاری نیز بازی اینساید با لیمبو فرق دارد. در Inside، شما با یک جامعه نیمه آخرالزمانی طرف هستید که اتفاقات بسیار عجیب و ترسناکی در این دنیا در حال رخ دادن است و شما هرگز نمی‌توانید به یک پاسخ قاطع درباره داستان بازی دست پیدا کنید. هرچه بخواهم بیشتر در مورد داستان بازی برای شما تعریف کنم،‌ در حق شما ظلم کرده‌ام زیرا اینساید، بازی است که هر کسی باید آن را شخصا تجربه کند و هرگونه توضیح بیشتری درباره جزئیات داستان، لذت وصف ناشدنی بازی را برای شما از بین می‌برد.

INSIDE PC-VOKSI

INSIDE REPACK All DLCs-SEYTER

|آموزش اختصاصی نصب تصویری بازی اضافه شد|

INSIDE pc cover دانلود بازی INSIDE برای PC

در تمام طول بازی، شما در حال رفتن به سمت راست در یک فضای دو نیم بعدی هستید. شخصیتی که شما کنترل آن را برعهده دارید، پسر بچه‌ای است که فقط توانایی پرش و گرفتن برخی از اشیا را دارد. علاوه بر دکمه‌های جهت، شما دو دکمه نیاز دارید. دکمه پرش و دکمه گرفتن. به اضافه این‌ها، شما توانایی شنا کردن،‌  بالا رفتن از طناب و تاب خوردن با آن را دارید. در طول بازی، به صورت پیوسته با معماهایی مواجه می‌شوید که بسیار بسیار خلاقانه هستند. این معماها،‌ با فواصل مشخصی در بازی قرار گرفته‌اند و به نحوی طراحی شده‌اند که نه آنقدر آسان باشند که با یک بار امتحان آنها را حل کنید و نه آنقدر سخت که از شدت ناامیدی و عصبانیت کنترلر خود را به در و دیوار بکوبید. نکته بسیار جالب دیگر بازی، این است که شما در هیچ کجای بازی،‌ با راهنمایی روبه‌رو نمی‌شوید و اگر در معمایی گیر کردید، باید فقط با آزمون و خطا آن را حل کنید و واقعا برخی از معماهای بازی، نیاز به چندین بار سعی و تلاش دارند تا به روش درست حل کردن آن دست پیدا کنید و می‌توانید مطمئن باشید در طول بازی، بارها به طرق مختلف و به خشن‌ترین شکل ممکن، می‌میرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 213
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
14:5
یک شنبه 17 مرداد 1395

 

در نگاه کلی، Doom تشکیل شده از خون، آتش، اسلحه، اهریمنان. لیست وسیعی از ابزار کشتار جمعی مانند ارّه برقی، شات‌گان‌، اسلحه‌های فضایی و اتوماتیک بدون هیچ حد و مرزی در اختیار کاراکتر قرار خواهند داشت. تمام این ابزار به سیل عظیم و بی‌پایانی از انفجارهایی از دل، روده و فواره‌هایی از خون منتهی می‌شوند. همچنین کاورگیری و گوشه‌ای پنهان شدن در این بازی بی‌معنی است؛ معطل کنید کشته خواهید شد. شما نقش قهرمان بی‌نام و نشان این بازی را ایفا می‌کنید، او همانند مسترچیف بی‌باک است و همانند کریتوس بی‌رحم. خشونت بی‌حد و اندازه‌ای که در قلب Doom وجود دارد،  از طریق رگ‌های خود به تک تک المان‌ها و تمامی حوادثی که در بازی رخ می‌دهند سرایت می‌شود و همگی همانند یک اکوسیستم به هم پیچیده هستند.  چیزی در این بازی بی‌معنی ساخته نشده است و از یکدیگر جدا نیستند. تمامی اسلحه‌هایی که با آن به وجد می‌آیید بخشی از یک پازل هستند و تک تک دشمنانی که گوشت و استخوان آن‌ها را از هم جدا می‌کنید همانند کیکی می‌مانند که برش دادن آن‌ها لذت بخش است.

DOOM PC-VOKSI

DOOM pc cover small دانلود بازی DOOM برای PC

 

تعداد بازدید از این مطلب: 167
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
14:2
یک شنبه 17 مرداد 1395

داستان Just Cause 3 در وهله‌ی اول به این منظور طراحی شده که با گیم‌پلی بازی بیشتر آشنا شوید و ذهنیتی از قابلیت‌های آن داشته باشید. چند مرحله‌ی اول نقش بخش آموزشی بازی را دارند و به مرور با پیشروی در داستان و ارتقای قابلیت‌ها، دیگر حتی نیاز به آن نخواهید داشت. در نسخه‌ی سوم بازی قضیه از این قرار است که یک حاکم ظالم به نام ژنرال دی‌راوِلو کشور مدیچی را تحت تسلط خود درآورده و سخت و به دنبال ماده‌ای به نام باواریوم است، عنصری قدرتمند که در ساخت و حفاظت از تجهیزات پیشرفته نظامی استفاده می‌شود. او کنترل همه‌ی پایگاه‌های نظامی و شهرک‌های مدیچی را در دست دارد و از تکنیک‌های رایج پروپاگاندای دیکتاتورها هم برای تبلیغ خود استفاده می‌کند. حالا این وظیفه‌ی ریکو رودریگز، شخصیت اصلی بازی است که به کمک تیم کوچکش به مبارزه‌ی او برود و پرچم‌ دشمن را پایین بکشد. برای این که داستان زیادی هم ساده‌لوحانه جلوه نکند، یکی دو پیچش داستانی در آن گنجانده شده تا حداقل دلیلی برای دیدن کات‌سین‌ها داشته باشید. با این تفاسیر انتظار شخصیت‌پردازی از جاست کاز نداشته باشد، کاراکترهای بازی بعد سوم خودشان را از دست داده‌اند و هرکدام در طول داستان روی یک خط ثابت حرکت می‌کنند و واکنش‌های کاملاً قابل پیش‌بینی‌‌ای دارند. صحبت از داستان جاست کاز راه به جایی نمی‌برد و بیشتر ما را از نگاه جنبه‌های اصلی بازی دور می‌کند، پس بهتر است برویم سراغ چیزی که تکیه‌گاه اصلی Just Cause 3 است.

Just Cause 3 PC-VOKSI

Just Cause 3 REPACK All DLCs-SEYTER

Just Cause 3 pc cover small دانلود بازی Just Cause 3 برای PC

 

تعداد بازدید از این مطلب: 176
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
20:6
شنبه 16 مرداد 1395

مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! اگر دوست دارید نرم افزارهای اندرویدی را به طور مستقیم بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و بدون نیاز به گوشی اندرویدی آن ها را تست کنید BlueStacks نرم افزاری فوق العاده برای این کار است .به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر، در این نسخه قابلیت اجرا بازی های HD به نرم افزار اضافه شده، همچنین میتوان آن را روی حالت روت قرار داد. این نکته را به فراموش نکنید که این برنامه همچنان در فازهای اولیه آزمایشی می‌باشد در نتیجه ممکن است در حین کار با آن مشکلاتی وجود داشته باشد.

BlueStacks شبیه ساز اندروید برای ویندوز BlueStacks 2.4.43.6254

BlueStacks s شبیه ساز اندروید برای ویندوز BlueStacks 2.4.43.6254 BlueStacks s1 شبیه ساز اندروید برای ویندوز BlueStacks 2.4.43.6254 BlueStacks s2 شبیه ساز اندروید برای ویندوز BlueStacks 2.4.43.6254

BlueStacks App Player lets you run apps from your phone fast and fullscreen on Windows and Mac.Over 5 million people around the world use top apps like Angry Birds Space, Kik Messenger, Where’s My Water and more on their laptops with BlueStacks. It took 10 engineers two years to build the complex “LayerCake” technology that enables this to happen – but you get to experience it free while in beta.

Run apps from your phone on the bigger screen of your Windows and Mac with this innovative new App Player.Android has thousands of useful apps to socialise, entertain and help with just about anything you can think off. Until now, they have been exclusively available on an Android phone or tablet.BlueStacks App Player brings together your Android apps on your desktop with the rest of your software onto your Windows or Mac.

سیستم مورد نیاز:

– 2GB RAM
– 1GB of disk space
– The drivers for your PC’s graphics drivers should be updated for compatibility with BlueStacks.
– OS: Windows XP SP3 / Vista SP2 / 7 SP1 / Windows 8.1 /10 (64-bit architecture is recommended).

اطلاعات فایل:

لینک دانلود:

رمز فایل:

  • پسورد:www.downloadha.com

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره:9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 230
موضوعات مرتبط: اندروید , کامپیوتر , ,
بازدید : 230
؟؟؟؟؟؟؟
20:1
شنبه 16 مرداد 1395

WinRAR ابزار قدرتمندی به منظور فشرده سازی فایل های مختلف می باشد که با ارائه برترین الگوریتم های فشرده سازی فایل ها دارای محبوب ترین و پردانلودترین برنامه های فشرده سازی می باشد. این برنامه می توانید تا ۱۵ درصد از حجم فایل را کاهش داده و با اممان آرشیو سازی فایل های مختلف فرمت بندی های مخصوصی را نیز برای آنهادر نظر می گیرد. WinRAR به شما اجازه میدهد تا فشرده ساز و دسته بندی کردن فایل ها از شلوغی رهایی پیدا کنید، همواره می توانید فایل های کم حجم تری را با سرعت بیشتری نسبت به رقبا بسازید. با این کار شما در فضای هارد دیسک ، مدت زمان انتقال و کار خود صرفه جویی می کنید. WinRAR به صورت اتو ماتیک بهترین پردازش و تنظیمات را برای فشرده سازی انتخاب میکند. با داشتن بهترین الگوریتم برای فشرده سازی فایل های مالتی مدیا (چند رسانه ای ، صوتی و تصویری) ، فایل های اجرایی و فایل های کتابخانه ی ، حرف زیادی برای زدن در مقابل رقبای خود دارد.

WinRar.Cover فشرده ساز وینرر WinRAR 5.40 Beta 4

 

ویژگی های نرم افزار WinRar:
باز کردن فایل های فشرده و ایجاد فایل فشرده
قابل دانلود و استفاده به دو صورت ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی
پشتیبانی از فایل ها تا حجم ۸,۵۸۹ بیلیون گیگابایت
پشتیبانی کامل از فایل های RAR، ZIP، CAB، ARJ، LZH، ACE، TAR، GZIP، UUE، ISO، BZIP2، Z و ۷-ZIP
امکان ترمیم فایل های آسیب دیده و Repair کردن فایل ها
امنیت فوق العاده نرم افزار
قابلیت رمز گذاری بر روی فایل های فشرده
ایجاد آرشیو از فایل های مورد نظر
دارا بودن قالبی جدید به صورت قالب ویندوز ۸
قابل اجرا بر روی سیستم عامل های ویندوز XP ، ویندوز ۷ ، ویندوز ۸، ویندوز ۸٫۱ و ویندوز ۱۰

Version 5.40 Beta 4

1. Bugs fixed:
    a) if ZIP archive contained an archive comment shorter than24 characters, the comment page was not displayed in archiveproperties in Windows Explorer;
    b) ‘WinRAR x *.rar’ command crashed if complete .part1.rar,.part2.rar, …, .partN.rar volume set was found when expanding*.rar mask.

 

Descriptions:

WinRAR and the RAR file format have evolved over time. Support for the archive format RAR5, using the same RAR file extension as earlier versions, was added in v5; files in the older RAR file format are now referred to as RAR4. WinRAR versions before 5.0 do not support RAR5 archives. The RAR5 file format added some features, but removed comments for each file (though archive comment still remains), authenticity verification, and specialized compression algorithms for text and multimedia files. RAR5 also changed the file name for split volumes from “archivename.rNN” to “archivename.partNN.rar”. The RAR5 file format increased the maximum dictionary size to 1 GiB; 11 different compression directory sizes from 1 MiB to 1 GiB are available, with the default in version 5 increased from 4 MiB to 32 MiB, typically improving compression ratio. AES encryption, when used, was increased from 128- to 256-bit. Maximum path length for files in RAR and ZIP archives is increased to 2048 characters. Options added in v5 include 256-bit BLAKE2 file-hashing algorithm instead of default 32-bit CRC32, duplicate file detection, NTFS hard and symbolic links, Quick Open record to allow large archives to be opened faster.

سیستم مورد نیاز:

For 32 Bit: Intel Pentium (or compatible),
For 64 Bit: 64 Bit CPU and 64 Bit Windows version   
Win98, Me, NT 4.0, 2000, XP, Vista, Server 2003, Server 2008, Windows 7 
64MB of RAM
3MB of available hard disk space

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

1) در صورتی که نرم افزار در حال اجرا می باشد، آن را ببندید.

2) به نصب نرم افزار بپردازید و پس از اتمام نصب، سیستم خود را به هیچ وجه ریستارت نکنید.

3) به فولدر “KEYGEN-FFF” مراجعه کرده و فایل کیجن را حتما به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

4) اطلاعات مورد نظر خود را در باکس ها وارد کرده و سپس بر روی “Generate” کلیک کنید. از شما محلی برای ذخیره سازی کلید می شود، محل را حتما محل نصب نرم افزار Winrar انتخاب کنید تا در آن محل کلید فعال سازی شما ذخیره شود.

5) از نسخه رجیستر شده Winrar 5.40.Beta.2 لذت ببرید.

لینک دانلود:

رمز فایل:

  • پسورد:www.downloadha.com

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره:9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 149
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
بازدید : 149
؟؟؟؟؟؟؟
20:0
شنبه 16 مرداد 1395

Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. در نسخه جدید Telegram 0.10.1 ویژگی های جدیدی به نرم افزار از قبیل استیکرهای در حال رشد، استیکرهای آرشیوی، پیش نمایش گروه ها و ویدیو پلیر جدید داخلی نرم افزار اضافه شده است. هم چنین طراحی نرم افزار برای چت ها بهبود پیدا کرده است. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! Telegram دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند.

Telegram%200.8.17 تلگرام دسکتاپ Telegram Desktop 0.10.1

 

Changelog for 0.10.1:

— Bug fixes and other minor improvements

 

Telegram Descriptions:

Telegram is a messaging app with a focus on speed and security, it’s super-fast, simple and free. You can use Telegram on all your devices at the same time — your messages sync seamlessly across any number of your phones, tablets or computers.

With Telegram, you can send messages, photos, videos and files of any type (doc, zip, mp3, etc), as well as create groups for up to 1000 people or channels for broadcasting to unlimited audiences. You can write to your phone contacts and find people by their usernames. As a result, Telegram is like SMS and email combined — and can take care of all your personal or business messaging needs.

سیستم مورد نیاز:

Operating system: Windows NT or higher
Processor: Pentium IV or 1.2 GHz or compatible
RAM: 512 MB
HDD: 12 MB of free disk space

اطلاعات فایل:

  • حجم فایل: متغیر بنا به نسخه مورد نظر!
  • شرکت سازنده:
  • تاریخ انتشار: AUG-05-2016
  • منبع: دانلودها | www.Downloadha.com
  • قیمت: رایگان!

راهنمای نصب:

1) بنا به سیستم عامل خود، فایل مربوطه را دانلود کنید.

2) به راحتی نرم افزار را نصب نمایید.

3) تلگرام را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

لینک دانلود:

رمز فایل:

  • پسورد:www.downloadha.com

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره:9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 228
موضوعات مرتبط: اندروید , کامپیوتر , ,
بازدید : 228
؟؟؟؟؟؟؟
19:58
شنبه 16 مرداد 1395

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

IDM دانلود Internet Download Manager 6.25 Build 25 Final + Portable

 

What’s new in version 6.25 Build 25
- Added support for Firefox 49
- Fixed compatibility problems with the latest build of Windows 10
- Fixed problems with video recognition for several types of web sites
- Fixed bugs

 

Internet Download Manager is software that helps you while you are downloading games or any file from the Internet, increasing the download speed up to five times. But this is not the only feature that this complete tool provides. You can resume, or even schedule when the program has to start getting something. As well as this, if you have any kind of connection problems, such as network problems, unexpected power outages, computer shutdowns or lost connections, it will restart the interrupted process.
Internet Download Manager, or IDM (as other users prefer to call it), works in a very interesting way: it segments the game or the file that you want to get and saves the parts the program has already transferred. In this way, it can guarantee you high-speed performance and a very good final result. It supports firewalls, redirects, proxy servers, cookies, authorization, ftp and http protocols, MPEG video, and MP3 audio. It can be integrated into the commonest browsers such as Mozilla Firefox, Microsoft Internet Explorer and Opera, and it can also be incorporated into other less-used ones such as Netscape, Avant Browser or MyIE2.

سیستم مورد نیاز:

Operating system: Windows NT or higher
Processor: Pentium IV or 1.2 GHz or compatible
RAM: 512 MB
HDD: 12 MB of free disk space

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

1) ابتدا دقت داشته باشید که حتما آنتی ویروس شما غیرفعال باشد تا از پاک شدن فایل فعال سازی نرم افزار جلوگیری شوید.

۲) حال فایل دانلود شده خود را از حالت فشرده خارج کنید.

۳) با استفاده از CTRL + ALT + DELETE به قسمت Task Manager و سپس بخش Processes رفته و فایل اجرایی IDMan.exe را پیدا کنید. روی آن راست کلیک کرده و گزینه End Process را انتخاب نمایید. (در صورت نبود این فایل اجرایی در لیست Processes به مرحله ۴ بروید)

۴) حال فایل اکسترکت شده در مرحله ۲ را باز کرده و فایل اجرایی موجود را نصب نمایید.

۵) پس از اتمام نصب، فایل Patch را به صورت Run As Administrator اجرا کنید و نرم افزار خود را پچ نمایید. حال به اجرای نرم افزار بپردازید.

توجه: در صورت دریافت اررور Could not found، محل نصب نرم افزار را به صورت دستی وارد نمایید. هنگامی که از شما درخواست جستجو برای فایل اجرایی نرم افزار شد، آن را تایید کنید و فایل اجرایی نرم افزار را که واقع در یکی از دو فولدر Program FilesInternet Download Manager یا Program Files(x86)Internet Download Manager می باشد انتخاب نمایید و اجازه دهید نرم افزار پچ شود.

لینک دانلود:

رمز فایل:

  • پسورد:www.downloadha.com

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره:9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزارWinrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 175
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
بازدید : 175

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به محمد 81 بلاگ مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر