بین مطالب وب سایت جستجو کنید

محفلی برای دانلود همه چیز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
؟؟؟؟؟؟؟
10:21
پنج شنبه 5 مرداد 1396

برنامه کنترل مجازی TeamViewer for Remote Control

با بیش از 50 میلیون دانلود از گوگل پلی

=============================================

توجه :

این نرم افزار نسخه مخصوص کنترل ویندوز توسط گوشی اندروید است 

TeamViewer یکی از بهترین نرم افزارهای مجازی سازی و کنترل از راه دور می باشد که امکان ارتباط در بین دو دیوایس مختلف را برای کاربران فراهم می کند. توسط این نرم افزار می توانید با استفاده از وسیله ای دیگر، بر روی دستگاهی دیگر که TeamViewer نصب می باشد، دستگاه ثانویه را کنترل کنید. TeamViewer for Remote Control نام نسخه مخصوص سیستم عامل اندروید از همین برنامه می باشد که توسط سازندگان، مخصوص کاربران اندروید طراحی و عرضه شده است.

TeamViewer_for_Remote_Control_cover

تعداد بازدید از این مطلب: 102
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
10:6
پنج شنبه 5 مرداد 1396

انجام خودکار کارها در گوشی با MacroDroid

Premium features Unlocked

MacroDroid – Device Automation نرم افزاری کاربردی و محبوب برای گوشی های اندرویدی می باشد که با استفاده از آن امکان خودکار کردن بسیاری از کارها را در گوشی همراه اندرویدی خود خواهید داشت. این برنامه از زبان های مختلفی نظیر انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی، لهستانی و ترکی نیز پشتیبانی می کند.

 

macrodroid-device-automation

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 82
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
9:55
پنج شنبه 5 مرداد 1396

برنامه مدیریت منابع مالی Spendee

نسخه فول آنلاک

Spendee برنامه ای برای مدیریت منابع مالی می باشد. این نرم افزار امکانات بسیار عالی در همین زمینه را در اختیار کاربران قرار میدهد. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید مدیریت کاملی بر روی دخل و خرج خود داشته باشید.

spendee

تعداد بازدید از این مطلب: 85
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
9:34
پنج شنبه 5 مرداد 1396

Last Day on Earth: Survival v1.5.1 + Mod – بازی دنیای آزاد “اخرین روز زمین” اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود به صورت جداگانه
آپدیت جدید 5 مرداد ماه برای اولین بار در سطح وب
پیشنهاد ویژه

Last Day on Earth: Survival به فارسی “بقا در آخرین روز زمین” بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی Kefir برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و در مدت زمان کم بیش از پانصد هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود! در فضای دنیای آخرالزمان که پر از خطرها و تهدید هاست تفحص و جستجو کنید ؛ گروهی از بازماندگان را کنترل کنید و محل زندگی و زیستگاه خود را گسترش دهید و آن ها را مستحکم نمایید! با دوستان خود یک گروه بسازید و تلاش کنید زنده بمانید! هنگامی که پایگاه خود را ساختید آزادی مطلق را تجربه کنید! در مورد تکنولوژی های جدید تحقیق کنید، اسلحه های خود را به روزرسانی کنید و در جنگ های مختلف شرکت کنید تا بتوانید بر روی منابع کنترل داشته باشید! به هر طریقی تلاش کنید که زنده بمانید! پایگاه خود را در حالت آزادی مطلق و نیز با استفاده از آیتم های مختلف بسازید، یک پوشش محافظ برای سفر به قسمت های مختلف این دنیا برای خود ایجاد کنید، منابع مخنلف را برای خود جمع کنید و یا به محل زندگی و زیستگاه دیگر بازیکنان حمله نمایید و یکی از زیباترین بازیهای اکشن اندروید را تجربه کنید!

 

Last Day on Earth: Survival

 

بازی Last Day on Earth: Survival هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ان را به همراه مود حضور شما دوستداران بازیهای اکشن معرفی کرده ایم! در این بازی شما کنترل شخصیت اصلی را بر عهده می گیرید و با دکمه های لمسی موجود در صفحه نمایش می توانید اقدام به حرکت کنید و با اشیاء موجود تعامل برقرار نمایید! طیف گسترده ای از دشمنان نیز وجود دارند که با سلاح ها و مشت های خود می توانید ان ها را یکی پس از دیگری از پای دراورید و ساعت ها مشغول باشید! از ویژگی های کلی بازی می توان به مواردی چون بهبود مهارت های خود با بدست اوردن سلاح ها و ابزارهای مختلف، ساخت یک پایگاه قوی برای حفاظت از خود و منابع تان، مبارزه با طیف گسترده ای از دشمنان و زامبی ها، کشف سرزمین های جدید، پیوستن به قبال برای افزایش هیجان، برقراری ارتباط با دیگر بازیکنان با سیستم چت اختصاصی و طراحی عالی با گیم پلی اعتیااورش اشاره کرد! شما می توانید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل اقدام به دانلود آن نمایید.

توجه : بازی Last Day on Earth: Survival آنلاین است.

تغییرات نسخه ی v1.5.1:

* تغییرات نسخه قبل برای این نسخه توسط سازنده ذکر شده است .

تغییرات نسخه ی v1.5:

* راه اندازی مجدد Bunker Alfa ؛ قطعات جدید ماشین اضافه شده است
*  حالا سطوح پناهگاه توسط یک برجک اتوماتیک محافظت می شود
* اضافه شدن زامبی های بسیار خطرناک به بازی
* اضافه شدن سلاح های گرم جدید به بازی
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

تعداد بازدید از این مطلب: 97
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
9:27
پنج شنبه 5 مرداد 1396

Smurfs’ Village v1.50.0 + Mod – بازی سرگرم کننده دهکده اسمورف ها اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود با ویژگی های ذکر شده به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Smurfs’ Village به فارسی (دهکده ی اسمورف ها) بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما به ساخت و مدیریت دهکده اسمورف ها و همچنین هدایت شخصیت های دوست داشتنی اسمورف مشغول می شوید و ساعت ها خود را سرگرم سازید و تجربه ی بهترین بازی مدیریت دهکده را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید. در بازی فوق شما نقش کشاورزی را خواهید داشت که به تولید و فروش محصولات کشاورزی می پردازد و از این طریق کسب درآمد می نماید. تفاوت این بازی با بازی های مشابه مدت زمان عمل آمدن محصولات است. برخلاف سایر بازیهای مشابه که محصولات در عرض چند ثانیه عمل می آیند، در این بازی بسته به نوع محصول چند دقیقه تا چند ده دقیقه زمان لازم است. همین طولانی شدن زمان باعث شده است تا بازی جذابیت بیشتری داشته باشد و شما را هفته ها سرگرم نماید.

برخی از ویژگی های بازی Smurfs’ Village اندروید :

  • ساخت دهکده ی اسمورف ها با انواع و اقسام ابزارها
  • بازی با اسمورف های محبوب از جمله اسمورف بابابزرگ، اسمورف تنبل، بچه اسمورف
  • خرید توت های اسمورفی از داخل بازی و افزایش سرعت رشد محصولات کشاورزی و دهکده
  • برقراری ارتباط با دوستان در فیسبوک و ارسال هدایا به دهکده اسمورفی آنان
  • بازی به صورت آفلاین؛ مدیریت دهکده در هر زمان بدون نیاز به اتصال به اینترنت
  • انجام بازی های کوچک مثل بازی پخت و پز اسمورف شکمو یا بازی ترکیب معجون اسمورف بابابزرگ
  • دارا بودن گرافیک بسیار بالا نسبت به حجم کم خود به همراه گیم پلی اعتیاد اور

بازی Smurfs’ Village با دارا بودن امتیاز 4.4 از 5.0 در مارکت اندروید ار پرطرفدارترین بازی های استراتژیکی اندروید به شمار می رود که ما در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به همراه نسخه مود و فایل دیتا در اختیار شما کاربران قرار می دهیم. شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل آخرین نسخه ان را با یک کلیک از سایت دانلود بنمایید .

تغییرات نسخه ی v1.50.0:

* آپدیت جدید تحت عنوان : تابستان طلایی
* اضافه شدن : Island Water Expansion
* ویژگی های جدید دیگر + بهبود گرافیک بازی و رفع مشکلات مختلف

 

دانلود Smurfs' Village - بازی دهکده اسمورف ها اندروید + دیتا

 

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Smurfs’ Village :

– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.capcom.smurfsandroid را در مسیر Android / obb قرار دهید.

– بازی را در نهایت اجرا کنید .

تعداد بازدید از این مطلب: 107
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
15:7
چهار شنبه 27 مرداد 1395

آخرین تاریکی تولد APK شده است به 1.3.9 به روز شد. بازی بازی های باید یکی از بزرگترین تجربه که مردم می توانند از تلفن های هوشمند خود لذت ببرید باشد. تلفن خود را است که دیگر پشتیبانی از ارتباطات فقط به این دلیل آن را نیز می پشتیبانی عالی برای سرگرمی به ویژه این که بسیاری از برنامه های بازی است که می تواند دانلود و نصب به تلفن های هوشمند خود وجود داشته باشد. یک چیز برای مطمئن، کسانی که عشق به لذت بردن از ماجراجویی و استراتژی بازی، تاریکی Reborn برای آندروید بازی که باید از دست ندهید برای دانلود می شود. آن را با داستان و طراحی های بزرگ می آید تا مردم قادر به لذت بردن از آن تا حد زیادی از طریق تلفن های هوشمند خود خواهد بود.داستان این بازی با جهان است که توسط دوزخ و هرج و مرج را بلعیده است. است یک شوالیه است که توسط اژدها بد را درمان کرد.

Darkness Reborn APK

تعداد بازدید از این مطلب: 173
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
14:57
چهار شنبه 27 مرداد 1395

پخت و پز داش 2016 APK 1.20.7 جدیدترین بازی به زودی از لو موبایل شرکت اگر شما استفاده از به بازی این بازی پخت و پز، شما ممکن است شنیده و شناخته شده در مورد این است. در اینجا، ما به عنوان یک آشپز که باید همه مهمانان به خوبی خدمت تا نتیجه رضایت بخش خواهد بود بازی کند. نتیجه خوب خواهد ما یک آشپز مشهور خوب است.در هر سطح، بازی بالاتر و مشکل تر خواهد بود. این را می توان از مهمان آمدن به رستوران و منوها آنها سفارش معمولا سخت تر و سریع تر دیده می شود. این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های که وجود دارد در نظر گرفته.و احساس می کنید که، ما نیاز به را امتحان کنید!

با این بازی رایگان، ما هم اکنون می توانید جایگزین بیشتر برای بازی برای کشتن خستگی ما داشته باشد. آن است که همیشه خوب به یک خوب و بهترین بازی و داش 2016 پخت و پز به زودی خواهد شد را در اینجا قبل از ما حتی متوجه آن. آخرین چیزی که به یاد داشته باشید، این جدید ترین بازی ما فراهم می کند با آه تا بسیاری از ویژگی های جدید؛ در آنها سهولت به دست آوردن سکه است.

COOKING DASH 2016 APK

تعداد بازدید از این مطلب: 155
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
14:50
چهار شنبه 27 مرداد 1395

Google Docs برنامه رسمی گوگل به منظور ساخت و ویرایش فایل های اسنادی در گوگل داک می باشد که بوسیله آن کاربران می توانند اسناد جدید خود را روی وب و یا هر دستگاهی ایجاد نمایند و با دوستان خود فایل های خود را به اشتراک گذارند. امکان ویرایش و باز کردن فایل های مایکروسافت آفیس نیز در این برنامه وجود دارد و کاربران می توانند تمامی اسناد این مدلی را بدون نیاز به نصب برنامه اضافه ای رو گوگل داک اجرا نمایند. این برنامه بر روی سیستم عامل اندروید ۴.۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Google Docs Cover%28Downloadha.com%29 دانلود برنامه رسمی اسناد گوگل Google Docs 1.6.312.06   اندروید

 

Google Docs ss s%28Downloadha.com%29 دانلود برنامه رسمی اسناد گوگل Google Docs 1.6.312.06   اندروید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 100
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
14:46
چهار شنبه 27 مرداد 1395

AirDroid نرم افزار قدرتمندی به منظور دسترسی به ابزارها و منابع مدیریتی سیستم عامل اندروید می باشد. شما توسط این برنامه می توانید تا با استفاده از گوشی و یا از کامپیوتر خود به بهینه سازی گوشی خود پرداخته و آن را در بهترین شرایط خود حفظ نمایید. برنامه دراای بخش های مختلفی نظیر امکان انتقال فایل و همچنین اتصال به اینترنت به صورت رایگان می باشد. بین دستگاه اندرویدی خود و کامپیوتر ارتباط برقرار کرده و فایل های خود را به اشتراک بگذارید.

AirDroid Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار مدیریت اندروید ایردروید AirDroid 3.2.5   اندروید + نسخه کامپیوتر

 

Airdroid ss s%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار مدیریت اندروید ایردروید AirDroid 3.2.5   اندروید + نسخه کامپیوتر

 

تعداد بازدید از این مطلب: 98
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
14:43
چهار شنبه 27 مرداد 1395

Google Duo عنوان جدیدترین برنامه گوگل و یک مسنجر تصویری تمام عیار برای کاربران اندروید می باشد. شما می توانید در رابط کاربری ساده این برنامه قدم گذاشته و با دوستان و آشنایان خود به صورت ویدئویی چت داشته باشید. امکان برقراری ارتباط تصویری بسیار با کیفیت از قابلیت های اساسی این برنامه می باشد. ارسال قابل اعتماد تصاویر و امنیت بالا را نیز باید به این برنامه اضافه کرد. امکان مشاهده شماره تماس گیرنده و همچنین قابلیت ارسال اطلاعات دیگر نیز از قابلیت های فرعی این برنامه می باشد. برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

| Google Due |

| پیام رسان تصویری جدید گوگل همزمان با انتشار در گوگل پلی |

| توجه : این نسخه از برنامه تست شده و به طور کاملا سالم اجرا می شود |

Google Duo Cover%28Downloadha.com%29 مسنجر تماس تصویری گوگل دو Google Duo 1.0.130018012.RC1 RC29   اندروید

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 109
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
17:54
سه شنبه 26 مرداد 1395

آخرین KingRoot APK شده است به 4.9.6 به روز شده تا شما می توانید آن را به راحتی دانلود کنید. برخی از برنامه های آندروید و یا بازی را می توان اجرا کنید اگر شما در حال حاضر در گوشی های هوشمند ریشه است. و به خاطر داشته باشید، اگر آن را به ریشه آن به صورت خودکار را تضمین خواهد کرد گوشی های هوشمند دست خواهد رفت. اما نگران نباشید شما می توانید آندروید unroot انجام دهید، به طوری که گارانتی گوشی های هوشمند آندروید را می توان به حالت طبیعی بازگشت. برای این کار ریشه در تمام دستگاه های آندروید بدون کامپیوتر / لپ تاپ، شما نیاز به یک نرم افزار به نام KingRoot. این چیست؟ این یکی از بهترین ابزار ریشه آندروید است و من می دانم که ساده ترین و بسیار کاربر پسند.

KingRoot APK

تعداد بازدید از این مطلب: 627
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
17:30
سه شنبه 26 مرداد 1395

آخرین توییتر APK موجود است و در حال حاضر نسخه فعلی 6.10.0 است. امروزه انسان مدرن می تواند از انواع مختلف رسانه های اجتماعی که می تواند به آنها کمک کند با دایره اجتماعی خود ارتباط برقرار جدا باشد.شکی نیست که مردم مدرن بسیار شلوغ با فعالیت های روزانه خود هستند به طوری که آنها زمان کافی برای حلق آویز کردن با دوستان خود در اغلب موارد وجود ندارد. با این حال، به این معنا نیست که آنها می توانند آخرین به روز رسانی از دوستان خود برای مثال می کنید چرا که رسانه های اجتماعی می توانید به آنها کمک کند به آن کار را به راحتی با حمایت از کامپیوتر و یا تلفن های هوشمند. در واقع، کاربران رسانه های اجتماعی بیشتر که پشتیبانی بسیار بزرگ برای بازی رسانه های اجتماعی با تلفن های هوشمند خود را پیدا کنید وجود دارد.

Twitter APK

تعداد بازدید از این مطلب: 177
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
17:23
سه شنبه 26 مرداد 1395

 

فیس بوک مسنجر APK موجود با آخرین نسخه 84.0.0.16.71 است. این برنامه اجازه می دهد تا مردم در ارتباط ماندن با دوستان خود حتی زمانی که آنها در حال حرکت هستند. این نرم افزار شبکه اجتماعی رایگان است بسیاری از ویژگی های مناسب به نگاه به جلو است. شما می توانید پیام خصوصی و به صورت جداگانه به دوستان خود، یک چت روم، و یا اساسا هر ذکر شده در مخاطبین تلفن همراه خود ارسال کنید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید برنامه را با گروه بدون نیاز به لحاظ جسمی آنها را ملاقات ایجاد و شما همچنین می توانید از این برنامه برای نقشه برداری از محل شما در می و اقامت با آخرین اطلاعات و همچنین اخبار از دوستان خود را به روز استفاده کنید. این نرم افزار همچنین می فرستد اطلاع رسانی از طریق مسنجر است که شما در مورد پیام های جدید و از جمله اطلاع، بنابراین شما هرگز یک چیز را از دست ندهید.Facebook Messenger APK
این کار بسیار بسیار مشابه به عنوان نسخه PC، اما این یکی هم در راه است که این امکان را به درستی توسط سیستم عامل تلفن همراه نمایش داده می شود باعث می شود اصلاح شده است. این هم برنامه های کاربردی بالفعل همراه است که در آن پیام های خود را برای فیس بوک نگه داشته شده و ذخیره شده در آن است. در حالی که آن را نمی ممکن است زیاد نگاه کنید، با این حال، آن است که همیشه ممکن است که گاهی اوقات، شما تنها خواهید برای ارسال پیام در فیس بوک بدون انجام هر چیز دیگری. این برنامه کمک می کند تا بسته بندی کردن پیام بر روی بروید. اگر شما مایل به ماندن متصل حتی زمانی که شما دور از لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی، شما ممکن است بخواهید به دانلود این نرم افزار و نصب آن در دستگاه اندیشه خود را.


تعداد بازدید از این مطلب: 83
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
19:13
دو شنبه 25 مرداد 1395

بازی Subway Surfers یکی از بازی‌های محبوب و اعتیادآور موبایل است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی شما در حال فرار از دست نگهبان خط راه‌آهن هستید و باید تا جایی که می‌توانید به‌فرار خود ادامه دهید، در مسیر فرارتان باید از بین قطارهایی که به‌طرف شما می‌آیند عبور کنید. همچنین هرچه بیشتر بازی کنید سکه‌هایی دریافت می‌کنید که می‌توانید با خرج کردن آن‌ها قابلیت‌های خود را افزایش دهید. در نسخه‌ی جدید بازی، فضای بازی به پاریس تغییر پیدا کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Subway Surfers Paris 1.26.0 بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers 1.35.0  – اندروید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 60
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:59
دو شنبه 25 مرداد 1395

Farmdale v1.7.9 + Mod – بازی کشاورزی و مزرعه داری مخصوص اندروید
نسخه معمولی + مود با پول بی نهایت به صورت جداگانه

Farmdale یک بازی فوق العاده زیبا با محیط دوست داشتنی در سبک بازی های استراتژی و مزرعه داری از استودیوی بازیسازی Game Garden برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در مارکت عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از برترین ها به شمار می رود. در این بازی شما به عنوان شهردار می بایست که مسئولیت های سنگین مختلف را به دوش بگیرید و تمامی بخش های مزرعه داری، دامپروری، آشپزی، ریسندگی، بافندگی و غیره را با مدیریت عالیتان به گردش در اورید تا به صورت روزانه درآمدی از آنان حاصل شود. درامد شما با کارهایی همچون کاشت محصولات، پرورش حیوانات اهلی، فروش محصولات بدست امده از حیوانات، فروش ابزارهای هنری طراحی شده و … فراهم می شود که با ان می توانید زمین کشاورزی خود را گسترش دهید و هیجان بازی را دو چندان کنید. اگر به بازی های مزرعه داری اندروید علاقه دارید به هیچ وجه Farmdale را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی مزرعه داری Farmdale اندروید :

* بازی در دنیایی جادویی با شخصیت های دوست داشتنی

* پرورش و مراقبت از انواع حیوانات دوست داشتنی و زیبا

* ده ها مورد از گیاهان و درختان مختلف برای پرورش

* تولید اشیاء مختلف هنری و غیره برای فروش و افزایش درامد

* انواع ساختمان های مختلف برای زیباسازی زمین خود

* گرافیک رنگارنگ و دوست داشتنی و محیط بدون خشونت

بازی Farmdale هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه عرضه شده ان را به درخواست کاربران به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ان را دریافت نمایید. این مورد نیز ذکر شود که در نسخه ی مود شده از بازی Farmdale ؛ پول بی نهایت است اما در نسخه معمولی شما باید با تلاش و پشتکار خود به جمع اوری پول بپردازید.

تغییرات نسخه ی v1.7.9

* رفع مشکلات و بهینه سازی های مختلف + کاهش حجم بازی

 

دانلود Farmdale - بازی مزرعه داری اندروید + مود

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 88
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:37
دو شنبه 25 مرداد 1395

دانلود نرم افزار شبیه ساز اندروید در ویندوز

YouWave 5.7

 

 

نرم افزار شبیه ساز اندروید در ویندوز - YouWave 5.2

 

 

نسخه جدید نرم افزار شبیه ساز اندروید در ویندوز، YouWave منتشر شد! (5.7)

 

سه نرم افزار رقیب برای شبیه سازی اندروید روی کامپیوتر ها وجود دارد. این نرم افزار ها بلواستکس،اندی و یو ویو هستند.

 

در این مطلب شبیه ساز خوب و پر سرعت یو ویو را برای شما آماده کرده ایم.

 

نرم افزار YouWave یکی از سریع ترین و بهترین نرم افزار های شبیه ساز اندروید روی کامپیوتر است.

 

این نرم افزار قابلیت اجرای تمامی نرم افزارهای اندرویدی مختلف را دارد. از جمله این نرم افزار ها میتوان به انواع نقشه های آفلاین، کلش آف کلنز، نسخه های مختلف بازی ها، اینستاگرام و ... اشاره کرد.

 

کاربرانی که موبایل اندرویدی ندارند هم توسط این نرم افزار میتوانند بازی ها و نرم افزارهای اندروید را تجربه کنند.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 284
موضوعات مرتبط: اندروید , کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:32
دو شنبه 25 مرداد 1395

دانلود نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

BlueStacks 2.3.40.6019

 

 

نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks 2.3.40.6019

 

 

نسخه جدید نرم افزار BlueStacks منتشر شد! (2.3.40.6019)

 

BlueStacks نام معروف ترین نرم افزار شبیه ساز اندروید روی کامپیوتر است. این نرم افزار یک نسخه از اندروید را روی کامپیوتر شما ایجاد میکند که به سادگی و با سرعت بالا میتوانید از آن استفاده کنید.

 

اگر از یک بازی یا نرم افزار اندرویدی زیاد استفاده میکنید، میتوانید توسط BlueStacks آن را در ویندوز خود اجرا کنید. تا هم راحت تر از آن استفاده کنید و هم فشار زیادی به موبایل خود وارد نکنید.

 

(از جمله برنامه ها و بازی های اندرویدی که اجرای آنها در ویندوز طرفداران زیادی دارد میتوان به وایبر،واتس اپ، اینستاگرام، کلش آف کلنز، و ... اشاره کرد)

 

کاربرانی که موبایل اندرویدی ندارند هم توسط این نرم افزار میتوانند بازی ها و نرم افزارهای اندروید را تجربه کنند.

 

به تازگی جدیدترین نسخه از نرم افزار بلواستکس منتشر شده است. BlueStacks 2.3.40.6019میتواند برخی از بازی ها و نرم افزارهایی که نسخه های قبلی قادر به اجرای آنها نبودند را اجرا کتد. همچنین بسیاری از مشکلات نسخه های قبلی در این نسخه برطرف شده است.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 203
موضوعات مرتبط: اندروید , کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
17:57
دو شنبه 25 مرداد 1395

تعداد بازدید از این مطلب: 74
بازدید : 74
؟؟؟؟؟؟؟
10:45
دو شنبه 25 مرداد 1395

SHAREit یک اپ کاربردی برای انتقال فایل بین گوشی های اندرویدی و کامپیوتر می باشد. شما با این برنامه می توانید فایل های خود را اعم از اپلیکیشن، صوت و فیلم و عکس را بین گوشی و کامپیوتر انتقال دهید . از قابلیت زیبای این برنامه می توان به ارسال اپ های نصب شده نیز اشاره کرد. هم اکنون می توانید این اپ را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

SHAREit cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار قدرتمند ارسال فایل شیرایت SHAREit 3.6.14 ww   اندروید

تعداد بازدید از این مطلب: 97
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
22:3
دو شنبه 18 مرداد 1395

Self Camera Shot یک برنامه کاربردی و بسیار مفید برای دوستداران تصاوی سلفی میباشد. شما با این برنامه می توانید تصاویری از راه دور را نه با فشردن دکمه شات بلکه با صوت و کف زدن تهیه نمایید. در این حالت برنامه صدای شما را تشخیص داده و می تواند در بهترین جالت تصویر شما و دوستانتان را داشته باشد. این ایده موجب خلق راهی ساده تر و بهتر و البته سریع تر برای خلق تصاویر سلفی خواهد بود. کاربران با این برنامه می توانند از فاصله ۱ تا ۱۵ متری عکس خود را تهیه کنند و آن را به اشتراک بگذارند. این برنامه متواند از راه دور و توسط مسنجر و یا تولید صدای بزرگ تر نیز مود استفاده قرار گیرد. برنامه روی اندروید ۳.۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

Self Camera Shot Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار سلفی Self Camera Shot 3.0.15   اندروید

تعداد بازدید از این مطلب: 190
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:42
یک شنبه 17 مرداد 1395

Z Camera VIP v2.32 – نرم افزار دوربین فوق العاده “دوربین زد” مخصوص اندروید
نسخه VIP با تمامی قابلیت ها برای اولین بار در ایران
امتیاز 4.4 از 5.0 و بیش از 10.000.000 دانلود از گوگل پلی

Z Camera VIP نسخه وی آی پی بهترین و محبوب ترین نرم افزار دوربین سال 2015 میلادی در گوگل پلی است که استودیوی Zero Team آن را عرضه نموده و تا به امروز بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان تنها از مارکت گوگل دریافت شده است و هم اکنون برای اولین بار در ایران قصد داریم نسخه پرداخت شده و وی ای پی را حضور شما معرفی نماییم که همه قابلیت هایش در دسترس هستند! با نصب این برنامه برروی گوشیتان می توانید هرجا که هستید در سریع ترین زمان ممکن به عکسبرداری بپردازید! با این نرم افزار قادر هستید فیلتر های زنده ای را برروی تصاویر اعمال کنید و قبل از ذخیره، پیش نمایشی از آن را در حالت های مختلف تماشا کنید! برنامه زد کمرا از حرکات انگشت پشتیبانی کرده و شما به راحتی میتوانید بین حالت عکسبرداری و فیلم برداری swipe کنید! پس از پیدا کردن سوژه ای مناسب و یا منظره ای جالب اقدام به عکس گرفتن کرده و سپس عملیات زیبا سازی تصویر گرفته شده را به آسانی آغاز کنید تا تصویر شما حرفه ای تر شود! اگر به دنبال یک نرم افزار کامل عکسبرداری و فیلمبرداری برای دستگاه (گوشی یا تبلت) اندرویدی خود هستید پیشنهاد می دهیم برنامه دوربین عالی Z Camera VIP را امتحان کنید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Z Camera VIP اندروید :

  • فیلترهای واقعی : نمایش واقعی فیلترها برروی ویدئوها و عکس های در حال گرفتن
  • فیلترهای شگفت انگیز : طیف گسترده ای از فیلترهای متنوع برای انتخاب
  • ویرایشگر عکس : زیباسازی تصاویر خود با انواع ابزارهای مختلف و در دسترس
  • گرفتن عکس در سریع ترین زمان : عکس هیاتان را در عرض یک ثانیه بگیرد!
  • گالری خصوصی : نگه داشتن عکس های خود در یک گالری اختصاصی
  • محیط کاربری شیک و ده ها امکانات فوق العاده و کاربردی دیگر در نسخه VIP

اپلیکیشن Z Camera VIP هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است که ما در فارسروید نسخه ی Vip و کامل ان را برای اولین بار در ایران حضور شما کاربران عزیز معرفی می کنیم که می توانید ان را با یک کلیک و به صورت رایگان دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v2.32 :

* اضافه شدن بخش جدید : Moments
* اضافه شدن : PIP
* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات

 

 

دانلود Z Camera VIP - بهترین برنامه دوربین 2015 گوگل پلی برای اندروید !

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 122
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:39
یک شنبه 17 مرداد 1395

League of War: Mercenaries v5.6.79 + Mod – بازی استراتژیک ارتش مزدوران اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (Mod Attack) به صورت جداگانه
بازی آنلاین اجرا می شود

League of War: Mercenaries بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژیک با گیم پلی خاص از استودیوی مطرح GREE, INC برای اندروید است که تا به این لحظه بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست کاربران تصمیم به معرفی ان گرفته ایم! مثل تمام بازی های استراتژیک ریل تایم، در League of War: Mercenaries هم هدف مشخص است: پایگاه مستحکمی بسازید، نیروهایتان را جمع کنید و به هر جنبنده ای که در نقشه می بینید یورش ببرید! جزئیات در گرافیک کاملا سه بعدی League of War: Mercenaries بسیار بالاست، تا حدی که می توانید آن را با عناوین استراتژیک محبوب پی سی و کنسول مقایسه کنید! زمانی که ارتش سربازان پیاده نظام، تانک ها، هلیکوپترها و هواپیماهایتان را به میدان جنگ می فرستید، می توانید از زوایای مختلف به تماشای نبرد نشسته و از انیمیشن های نرم و روان بازی لذت ببرید! در مورد گیم پلی بازی می توانیم بگوییم چه در بخش تک نفره و چه چند نفره از آن عناوین استراتژیکی است که می تواند هفته ها و ماه ها شما را درگیر خودش کند تا حسابی از خواب و خوراک بیفتید! اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژیک اندروید هستید که بتواند شما را سرگرم کند و یکی از بهترین های استراتژیک اندروید را برایتان به ارمغات بیاورید بدون شک League of War: Mercenaries انتخابی عالی است.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک League of War: Mercenaries اندروید:

  • شامل صدها ماموریت مختلف برای انجام دادن
  • تشکیل ارتشی از پیاده نظام، تانک ها، هلی کوپترها و … و ارتقای آن ها
  • استفاده از پیشرفته ترین سلاح ها برای غلبه بر دشمنان و فرمانروایی بر دنیا
  • امکان بهینه سازی آرایش نظامی نیروهایتان هر لحظه که بخواهید
  • ساخت و ارتقای ستاد فرماندهی و دیگر بناهای مورد نیاز
  • امکان ارتقای استحکامات دفاعی پایگاه خود برای دفاع هر چه بهتر از آن
  • ارتقای نیروهای جنگی خود برای شکست آسان تر نیروهای دشمن
  • امکان متحد شدن با بازیکنان دیگر در قالب یک اتحاد و نبرد با دشمنان قوی تر
  • نبرد رو در رو با دیگر بازیکنان، شکست آن ها و به دست آوردن منابع بیشتر
  • گرافیک سه بعدی بسیار زیبا چه در ستاد فرماندهی و چه در میدان نبرد

بازی League of War: Mercenaries هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما در فارسروید آخرین و جدیدترین نسخه ان را به همراه مود برای دانلود قرار داده ایم . شما می توانید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به دانلود رایگان بازی کنید.

دقت داشته باشید : بازی انلاین است و در اجرای اولیه هم دیتاش دانلود میشه و براحتی بالا میاد .

تغییرات نسخه ی v5.6.79 :

* اضافه شدن : NEW Alliance Power Leader board
* اضافه شدن : NEW Tough and Expert Campaign Modes
* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی

 

 

 

دانلود League of War: Mercenaries - بازی استراتژیک "ارتش مزدوران" اندروید + مود

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 261
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:38
یک شنبه 17 مرداد 1395

Day D: Tower Rush v1.3.1 + Mod – بازی محبوب و سرگرم کننده برج راش اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود با پول بی نهایت به صورت جداگانه
بازی به صورت آفلاین اجرا می شود

Day D: Tower Rush بازی جالب و سرگرم کننده استراتژیک-برج دفاعی تحت عنوان “روز دی: برج راش” از استودیوی 8FLOOR برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به این لحظه هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود. بازی به صورت مقابل توسط سازنده معرفی شده است: “آینده در دستان شماست! دایناسورها بازگشته اند تا جهان را به هرج و مرج بکشانند و این وظیفه شماست که با شکست دادن ان ها دنیا را نجات دهید! با قرار دادن ربات های خود در مسیر حرکتشان ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و یکی از بهترین بازی های برج دفاعی اندروید را تجربه کنید!” بله… همانطور که گفته شد ؛ در بازی انواع راه های مختلف پر پیچ و خم برای عبور و حرکت دایناسورها وجود دارند که شما می بایست با سرعت بالای خود اقدام به قرار دادن ابزارهای مختلف در اطراف این راه بکنید و نگذارید به خط پایان برسند! اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژیک و برج دفاعی اندروید هستید که علی رغم حجم کم، به صورت عالی طراحی شده باشد بدون شک Day D: Tower Rush نظر شما را جلب می کند.

 

دانلود Day D: Tower Rush - بازی برج دفاعی

 

بازی Day D: Tower Rush شامل 80 مرحله ی چالش برانگیز است که در هر مرحله می بایست با ابزارهای خود دایناسورها را از بین ببرید! بازی Day D: Tower Rush با اینکه با استقبال خوبی مواجه شده اما نتوانسته امتیاز خوبی را کسب کند به طوری که هم اکنون بازی در پلی استور دارای امتیاز 3.5 از 5.0 و این امتیاز بد حاصل مشکل دار بودن بازی در نسخه های پیشین خودش بوده که دانلود کنندگان همگی از کرش بازی صحبت به میان اورده اند. بازی توسط ما برروی دستگاه اندرویدی با اندروید 5 تست شده و مشکلی نداشته ؛ شما نیز این بازی جالب را تجربه کنید و اگر مشکلی در نصب و اجرای ان داشتید اطلاع دهید ؛ در ضمن در صورت اجرای بدون مشکل و نداشتن مشکل کرش نیز در نظرات اعلام فرمایید.

تغییرات نسخه ی v1.3.1 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی .

تعداد بازدید از این مطلب: 147
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
2:44
یک شنبه 17 مرداد 1395

اسپمری عالی برای دعواهای تلگرامی

 

تکست رو وارد کن بعد بزن خودش هی برات مینویسه

 

پولی تو گوگل پلی ولی رایگانه برا شما 

 

ولی لطفا نظر فراموش نشه

 

کلیک کن برای دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 2611
برچسب‌ها: اسپمر , دانلود اسپمر ,
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
بازدید : 2611
؟؟؟؟؟؟؟
2:39
یک شنبه 17 مرداد 1395

دانلود فیلتر شکن 

 

این فیلترشکن پولیه ولی واسه شما رایگان

 

این عالیه تو اینترنت کم ازش پیدا میشه پس دانلود کنید فقط با یه کلید متصل شید.

راستی برای اندروید

 

برای دانلود ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 18126
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
20:12
شنبه 16 مرداد 1395

نصب موبوگرام روی کامپیوتر!

حتما شما با نرم افزار محبوب تلگرام آشنا هستید و احتمالا شما نیز یکی از کاربران این مسنجر فوق العاده اندروید هستید، در مسنجر تلگرام شما با امکانات زیادی نسبت به دیگر مسنجر ها رو به رو هستید اما امروز در سایت اسدروید قصد معرفی نرم افزار Mobogram یا همان موبوگرام را خدمت شم دوستان عزیز داریم، در نرم افزار موبوگرام علاوه بر امکاناتی که در تلگرام دارید امکاناتی دیگر که بسیار کاربردی هستند را در این مسنجر خواهید داشت!

برخی از ویژگی های نرم افزار Mobogram اندروید

* حالت روح: امکان مخفی کردن آنلاین بودن و همچنین تیک دوم پیام ها بعد از خواندن!

* امکان فوروارد چندگانه به چندین نفر + امکان حذف نقل و قول!

* ترک گروه با امکان بازگشت به گروه

*  ارسال متن به همراه ویدئو (اندرید نسخه ۴٫۱ به بالا)

* آیدی یاب: یافتن آیدی تلگرام به راحتی و سریع

* نمایش بخش عکس جدید مخاطبین

* امکان انتخاب تم و پوسته های رنگی و زیبا

* امکان تغییر فونت به فونت های زیبا!

* دارای بخش نمایش مخاطبین آنلاین

* پشتیبانی کامل از زبان فارسی

* و…

تغییرات نسخه T3.10.1-M9.0.1:

* امکان اعمال پوسته های پیشرفته اضافه شد.

برای اعمال پوسته های پیشرفته باید برنامه جدید موبوپلاس را به رایگان از کافه بازار دریافت کنید.

تغییرات دیگر:

– امکان حذف رسانه/فایل از حافظه دستگاه در زمان حذف پیام

– امکان رفتن به اولین پیام در تمامی گفتگوها

– امکان تعیین زبانه پیش فرض در تنظیمات فروارد

– امکان نمایش پیام های یک کاربر از طریق لیست اعضای گروه(لمس طولانی بر روی کاربر)

– بهبود صفحه تغییرات مخاطبین و اضافه شدن تغییرات جدید

حل مشکل نصب نشدن: اگر پس از دانلود با ارور Can't open file یا ارور مشابه این مواجه شدید فایل ZIP قرار داده شده را دانلود کنید!

 

 

ورژن : T3.10.1-M9.1
حجم فایل : 21 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 2.3 و بالاتر
پسورد فایل : www.asadroid.ir
تعداد بازدید از این مطلب: 1723
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
بازدید : 1723
؟؟؟؟؟؟؟
20:6
شنبه 16 مرداد 1395

مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! اگر دوست دارید نرم افزارهای اندرویدی را به طور مستقیم بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و بدون نیاز به گوشی اندرویدی آن ها را تست کنید BlueStacks نرم افزاری فوق العاده برای این کار است .به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر، در این نسخه قابلیت اجرا بازی های HD به نرم افزار اضافه شده، همچنین میتوان آن را روی حالت روت قرار داد. این نکته را به فراموش نکنید که این برنامه همچنان در فازهای اولیه آزمایشی می‌باشد در نتیجه ممکن است در حین کار با آن مشکلاتی وجود داشته باشد.

BlueStacks شبیه ساز اندروید برای ویندوز BlueStacks 2.4.43.6254

BlueStacks s شبیه ساز اندروید برای ویندوز BlueStacks 2.4.43.6254 BlueStacks s1 شبیه ساز اندروید برای ویندوز BlueStacks 2.4.43.6254 BlueStacks s2 شبیه ساز اندروید برای ویندوز BlueStacks 2.4.43.6254

BlueStacks App Player lets you run apps from your phone fast and fullscreen on Windows and Mac.Over 5 million people around the world use top apps like Angry Birds Space, Kik Messenger, Where’s My Water and more on their laptops with BlueStacks. It took 10 engineers two years to build the complex “LayerCake” technology that enables this to happen – but you get to experience it free while in beta.

Run apps from your phone on the bigger screen of your Windows and Mac with this innovative new App Player.Android has thousands of useful apps to socialise, entertain and help with just about anything you can think off. Until now, they have been exclusively available on an Android phone or tablet.BlueStacks App Player brings together your Android apps on your desktop with the rest of your software onto your Windows or Mac.

سیستم مورد نیاز:

– 2GB RAM
– 1GB of disk space
– The drivers for your PC’s graphics drivers should be updated for compatibility with BlueStacks.
– OS: Windows XP SP3 / Vista SP2 / 7 SP1 / Windows 8.1 /10 (64-bit architecture is recommended).

اطلاعات فایل:

لینک دانلود:

رمز فایل:

  • پسورد:www.downloadha.com

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره:9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 230
موضوعات مرتبط: اندروید , کامپیوتر , ,
بازدید : 230
؟؟؟؟؟؟؟
20:0
شنبه 16 مرداد 1395

Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. در نسخه جدید Telegram 0.10.1 ویژگی های جدیدی به نرم افزار از قبیل استیکرهای در حال رشد، استیکرهای آرشیوی، پیش نمایش گروه ها و ویدیو پلیر جدید داخلی نرم افزار اضافه شده است. هم چنین طراحی نرم افزار برای چت ها بهبود پیدا کرده است. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! Telegram دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند.

Telegram%200.8.17 تلگرام دسکتاپ Telegram Desktop 0.10.1

 

Changelog for 0.10.1:

— Bug fixes and other minor improvements

 

Telegram Descriptions:

Telegram is a messaging app with a focus on speed and security, it’s super-fast, simple and free. You can use Telegram on all your devices at the same time — your messages sync seamlessly across any number of your phones, tablets or computers.

With Telegram, you can send messages, photos, videos and files of any type (doc, zip, mp3, etc), as well as create groups for up to 1000 people or channels for broadcasting to unlimited audiences. You can write to your phone contacts and find people by their usernames. As a result, Telegram is like SMS and email combined — and can take care of all your personal or business messaging needs.

سیستم مورد نیاز:

Operating system: Windows NT or higher
Processor: Pentium IV or 1.2 GHz or compatible
RAM: 512 MB
HDD: 12 MB of free disk space

اطلاعات فایل:

  • حجم فایل: متغیر بنا به نسخه مورد نظر!
  • شرکت سازنده:
  • تاریخ انتشار: AUG-05-2016
  • منبع: دانلودها | www.Downloadha.com
  • قیمت: رایگان!

راهنمای نصب:

1) بنا به سیستم عامل خود، فایل مربوطه را دانلود کنید.

2) به راحتی نرم افزار را نصب نمایید.

3) تلگرام را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

لینک دانلود:

رمز فایل:

  • پسورد:www.downloadha.com

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره:9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 227
موضوعات مرتبط: اندروید , کامپیوتر , ,
بازدید : 227
؟؟؟؟؟؟؟
19:53
شنبه 16 مرداد 1395

Don’t Starve Pocket Edition v0.1 Full – بازی فکری و کم نظیر از گرسنگی نمیر اندروید همراه دیتا
قیمت 4.99 دلار – نسخه کامل بازی برای شما کاربران همیشگی فارسروید
تست شده با اجرای کاملا آفلاین و معرفی برای اولین بار در ایران
پیشنهاد ویژه فارسروید

Don’t Starve Pocket Edition بازی خارق العاده و کم نظیر تحت عنوان “از گرسنگی نمیر” در سبک بازی های فکری از استودیوی بازیسازی Klei برای اندروید است که مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های خاص اندرویدی معرفی کنیم!  شما در این بازی نقش دانشمندی به نام Wilson را بازی می کنید که به طور ناگهانی وارد دنیایی جادویی و وحشی می شود! او برای رهایی از دنیای اطراف و موجودات درون آن باید به تجهیزات آن ها نفوذ کند و راه فرار بیابد! برای نجات ویلسون بیش از صد روز باید تلاش کنید و ابزار های گوناگونی را به کار بگیرید! در هر یک از مراحل موجودات مختلفی را مشاهده خواهید کرد که می بایست از آن ها برای زنده ماندن، به نوعی استفاده کنید! هر مرحله نیز یک روز محاسبه می شود و سطوح بازی در قالب روز بیان خواهد شد ؛ در هیچ یک از روز ها با اکتشافات تکراری و خسته کننده ای مواجه نخواهید شد! هیچ دستورالعمل یا آموزشی نیز در اختیارتان قرار نخواهد گرفت و برای کشف اسرار جدید باید ساعت ها کوشش کنید!

 

دانلود Don't Starve Pocket Edition - بازی فکری خارق العاده اندروید + دیتا

 

در بازی Don’t Starve Pocket Edition هر یک از موجودات و اشیاء دور و برتان می توانند سر نخ خوبی برای راه یابی به مراحل بالا تر باشند! کاراکتر های بازی Don’t Starve حالتی سه بعدی، نسبتا فانتزی و شبیه به نقاشی داشته و از گرافیک نسبتا خوبی برخوردار می باشند! این بازی سال ها قبل ابتدا برای ویندوز عرضه شده بود و سپس شاهد عرضه شدن نسخه IOS ی آن بودیم و بالاخره پس از مدت ها شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی ان هستیم که با قیمت 4.99 دلار در دسترس قرار گرفته است و پس از تست و اطمینان از سالم بودنش تصمیم گرفتیم ان را حضور شما دوستداران بازی های خارق العاده اندرویدی معرفی کنیم ؛ تصاویر و تریلری نیز برای مشاهده توسط شما وجود دارند که می توانید ابتدا ان ها را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به دانلود کنید.

تغییرات نسخه ی v0.1 :

* انتشار نسخه اول و بتا بازی .

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Don’t Starve Pocket Edition Games :

– اول فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را با رمز www.farsroid.com از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.kleientertainment.doNotStarvePocket را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 

 دانلود فایل نصبی بازی با لینک مستقیم - 3 مگابایت دانلود فایل دیتا کامل بازی با لینک مستقیم - 174 مگابایت دانلود تریلر (ویدئویی از گیم پلی بازی) با لینک مستقیم

تعداد بازدید از این مطلب: 224
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
بازدید : 224

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به محمد 81 بلاگ مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر