بین مطالب وب سایت جستجو کنید

محفلی برای دانلود همه چیز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
؟؟؟؟؟؟؟
16:57
پنج شنبه 28 مرداد 1395

Life is Strange در واقع شروع کننده ی عامیانه ساختن سبک اپیزودیک و داستانی تعاملی برای صنعت بازیسازی به طور رسمی به شمار می رود. داستان آن در مورد نوعی فرضیه بسیار قدیمی می باشدکه البته در دنیای گیم کمتر استفاده شده و آن هم یعنی به عقب برگرداندن زمان . از آنجا که شخصیت اول بازی یک دختر است پس می توان حدس زد که بازی کاملا احساسیو عاطفه ای باشد. شخصیت اول بازی یعنی Max یک شخصیت اجتماعی نیست و برعکس بسیار گوشه گیر می باشد و با اینکه در دنیای بیرون حضور زیاد پررنگی ندارد اما دنیای بزرگی دردرون خود ساخته است. بازی ابتدا در یکی از پارک های یک شهرک در آمریکا شروع می شود، شبی که طوفان تندی می آید و درخت ها در حال قطع شدن هستند مکس برای نجات خود یکساختمان فانوسی شکل را پیدا می کند و برای رسیدن به آن تقلا می کند. پس از زدن یک رعد و برق مکس از خواب سر کلاس دانشگاه خود بر می خیزد و از اینکه فقط یک کابوس را ردکرده احساس راحتی میکند. بعد از آن مکس با دوربین آنالوگ خود یک سلفی می گیرد و همین توجه استاد را به خودش جلب می کند باعث می شود تا از او یک سوال کند ولی مکسقادر به جواب دادن آن سوال نیست و بسیار سر افکنده می شود و خود را سرزنش می کند زیرا او استاد خود را خیلی دوست دارد. پس از اتمام کلاس مکس به دستشویی دانشگاه می روداما بعد از آن شاهد دعوای دوست صمیمی خود با یکی از اشرار می شود که بنظر در مورد مواد مخدر با هم جر و بحث می کنند. بعد از اتفاق ناگواری که در آنجا می افتد مکس ناخوداگاه زمان را برمی گرداند به هنگامی در کلاس از خواب بیدار شده بود. او متوجه قدرت خارقالعاده خود می شود سپس سعی می کند تا دوباره به سرعت وارد دستشویی شده و دوست خود را نجات دهد.

Life Is Strange Complete PC-PROPHET

Life is Strange pc cover small دانلود بازی Life Is Strange Complete برای PC

 

تصاویری از محیط بازی:

Life is Strange screenshots 01 small دانلود بازی Life Is Strange Complete برای PC Life is Strange screenshots 02 small دانلود بازی Life Is Strange Complete برای PC

Life is Strange screenshots 03 small دانلود بازی Life Is Strange Complete برای PC Life is Strange screenshots 04 small دانلود بازی Life Is Strange Complete برای PC

 

تعداد بازدید از این مطلب: 187
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
16:55
پنج شنبه 28 مرداد 1395

این کلیپ زیبا و مهیج به نمایش مکان های شگفت انگیز جهان در گوگل ارث می پردازد که اجازه مشاهده نداشته و به دلیل مسائل امنیتی و یا جغرافیایی مشکلاتی را بوجود آورده است. این کلیپ را مشاهده کرده و با لیستی از این مکان ها بهتر آشنا شوید و با رمزورازهای آن آشنا شوید.

Secret Google Earth Places You not Allowed to See

Secret Google Earth Places You not Allowed to See Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ مکان های سری گوگل ارث که اجازه دیدنشان را نداریم

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 111
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
15:7
چهار شنبه 27 مرداد 1395

آخرین تاریکی تولد APK شده است به 1.3.9 به روز شد. بازی بازی های باید یکی از بزرگترین تجربه که مردم می توانند از تلفن های هوشمند خود لذت ببرید باشد. تلفن خود را است که دیگر پشتیبانی از ارتباطات فقط به این دلیل آن را نیز می پشتیبانی عالی برای سرگرمی به ویژه این که بسیاری از برنامه های بازی است که می تواند دانلود و نصب به تلفن های هوشمند خود وجود داشته باشد. یک چیز برای مطمئن، کسانی که عشق به لذت بردن از ماجراجویی و استراتژی بازی، تاریکی Reborn برای آندروید بازی که باید از دست ندهید برای دانلود می شود. آن را با داستان و طراحی های بزرگ می آید تا مردم قادر به لذت بردن از آن تا حد زیادی از طریق تلفن های هوشمند خود خواهد بود.داستان این بازی با جهان است که توسط دوزخ و هرج و مرج را بلعیده است. است یک شوالیه است که توسط اژدها بد را درمان کرد.

Darkness Reborn APK

تعداد بازدید از این مطلب: 173
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
14:57
چهار شنبه 27 مرداد 1395

پخت و پز داش 2016 APK 1.20.7 جدیدترین بازی به زودی از لو موبایل شرکت اگر شما استفاده از به بازی این بازی پخت و پز، شما ممکن است شنیده و شناخته شده در مورد این است. در اینجا، ما به عنوان یک آشپز که باید همه مهمانان به خوبی خدمت تا نتیجه رضایت بخش خواهد بود بازی کند. نتیجه خوب خواهد ما یک آشپز مشهور خوب است.در هر سطح، بازی بالاتر و مشکل تر خواهد بود. این را می توان از مهمان آمدن به رستوران و منوها آنها سفارش معمولا سخت تر و سریع تر دیده می شود. این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های که وجود دارد در نظر گرفته.و احساس می کنید که، ما نیاز به را امتحان کنید!

با این بازی رایگان، ما هم اکنون می توانید جایگزین بیشتر برای بازی برای کشتن خستگی ما داشته باشد. آن است که همیشه خوب به یک خوب و بهترین بازی و داش 2016 پخت و پز به زودی خواهد شد را در اینجا قبل از ما حتی متوجه آن. آخرین چیزی که به یاد داشته باشید، این جدید ترین بازی ما فراهم می کند با آه تا بسیاری از ویژگی های جدید؛ در آنها سهولت به دست آوردن سکه است.

COOKING DASH 2016 APK

تعداد بازدید از این مطلب: 155
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
14:50
چهار شنبه 27 مرداد 1395

Google Docs برنامه رسمی گوگل به منظور ساخت و ویرایش فایل های اسنادی در گوگل داک می باشد که بوسیله آن کاربران می توانند اسناد جدید خود را روی وب و یا هر دستگاهی ایجاد نمایند و با دوستان خود فایل های خود را به اشتراک گذارند. امکان ویرایش و باز کردن فایل های مایکروسافت آفیس نیز در این برنامه وجود دارد و کاربران می توانند تمامی اسناد این مدلی را بدون نیاز به نصب برنامه اضافه ای رو گوگل داک اجرا نمایند. این برنامه بر روی سیستم عامل اندروید ۴.۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Google Docs Cover%28Downloadha.com%29 دانلود برنامه رسمی اسناد گوگل Google Docs 1.6.312.06   اندروید

 

Google Docs ss s%28Downloadha.com%29 دانلود برنامه رسمی اسناد گوگل Google Docs 1.6.312.06   اندروید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 100
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
14:46
چهار شنبه 27 مرداد 1395

AirDroid نرم افزار قدرتمندی به منظور دسترسی به ابزارها و منابع مدیریتی سیستم عامل اندروید می باشد. شما توسط این برنامه می توانید تا با استفاده از گوشی و یا از کامپیوتر خود به بهینه سازی گوشی خود پرداخته و آن را در بهترین شرایط خود حفظ نمایید. برنامه دراای بخش های مختلفی نظیر امکان انتقال فایل و همچنین اتصال به اینترنت به صورت رایگان می باشد. بین دستگاه اندرویدی خود و کامپیوتر ارتباط برقرار کرده و فایل های خود را به اشتراک بگذارید.

AirDroid Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار مدیریت اندروید ایردروید AirDroid 3.2.5   اندروید + نسخه کامپیوتر

 

Airdroid ss s%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار مدیریت اندروید ایردروید AirDroid 3.2.5   اندروید + نسخه کامپیوتر

 

تعداد بازدید از این مطلب: 98
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
14:43
چهار شنبه 27 مرداد 1395

Google Duo عنوان جدیدترین برنامه گوگل و یک مسنجر تصویری تمام عیار برای کاربران اندروید می باشد. شما می توانید در رابط کاربری ساده این برنامه قدم گذاشته و با دوستان و آشنایان خود به صورت ویدئویی چت داشته باشید. امکان برقراری ارتباط تصویری بسیار با کیفیت از قابلیت های اساسی این برنامه می باشد. ارسال قابل اعتماد تصاویر و امنیت بالا را نیز باید به این برنامه اضافه کرد. امکان مشاهده شماره تماس گیرنده و همچنین قابلیت ارسال اطلاعات دیگر نیز از قابلیت های فرعی این برنامه می باشد. برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

| Google Due |

| پیام رسان تصویری جدید گوگل همزمان با انتشار در گوگل پلی |

| توجه : این نسخه از برنامه تست شده و به طور کاملا سالم اجرا می شود |

Google Duo Cover%28Downloadha.com%29 مسنجر تماس تصویری گوگل دو Google Duo 1.0.130018012.RC1 RC29   اندروید

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 109
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
17:54
سه شنبه 26 مرداد 1395

آخرین KingRoot APK شده است به 4.9.6 به روز شده تا شما می توانید آن را به راحتی دانلود کنید. برخی از برنامه های آندروید و یا بازی را می توان اجرا کنید اگر شما در حال حاضر در گوشی های هوشمند ریشه است. و به خاطر داشته باشید، اگر آن را به ریشه آن به صورت خودکار را تضمین خواهد کرد گوشی های هوشمند دست خواهد رفت. اما نگران نباشید شما می توانید آندروید unroot انجام دهید، به طوری که گارانتی گوشی های هوشمند آندروید را می توان به حالت طبیعی بازگشت. برای این کار ریشه در تمام دستگاه های آندروید بدون کامپیوتر / لپ تاپ، شما نیاز به یک نرم افزار به نام KingRoot. این چیست؟ این یکی از بهترین ابزار ریشه آندروید است و من می دانم که ساده ترین و بسیار کاربر پسند.

KingRoot APK

تعداد بازدید از این مطلب: 627
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
17:30
سه شنبه 26 مرداد 1395

آخرین توییتر APK موجود است و در حال حاضر نسخه فعلی 6.10.0 است. امروزه انسان مدرن می تواند از انواع مختلف رسانه های اجتماعی که می تواند به آنها کمک کند با دایره اجتماعی خود ارتباط برقرار جدا باشد.شکی نیست که مردم مدرن بسیار شلوغ با فعالیت های روزانه خود هستند به طوری که آنها زمان کافی برای حلق آویز کردن با دوستان خود در اغلب موارد وجود ندارد. با این حال، به این معنا نیست که آنها می توانند آخرین به روز رسانی از دوستان خود برای مثال می کنید چرا که رسانه های اجتماعی می توانید به آنها کمک کند به آن کار را به راحتی با حمایت از کامپیوتر و یا تلفن های هوشمند. در واقع، کاربران رسانه های اجتماعی بیشتر که پشتیبانی بسیار بزرگ برای بازی رسانه های اجتماعی با تلفن های هوشمند خود را پیدا کنید وجود دارد.

Twitter APK

تعداد بازدید از این مطلب: 177
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
17:23
سه شنبه 26 مرداد 1395

 

فیس بوک مسنجر APK موجود با آخرین نسخه 84.0.0.16.71 است. این برنامه اجازه می دهد تا مردم در ارتباط ماندن با دوستان خود حتی زمانی که آنها در حال حرکت هستند. این نرم افزار شبکه اجتماعی رایگان است بسیاری از ویژگی های مناسب به نگاه به جلو است. شما می توانید پیام خصوصی و به صورت جداگانه به دوستان خود، یک چت روم، و یا اساسا هر ذکر شده در مخاطبین تلفن همراه خود ارسال کنید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید برنامه را با گروه بدون نیاز به لحاظ جسمی آنها را ملاقات ایجاد و شما همچنین می توانید از این برنامه برای نقشه برداری از محل شما در می و اقامت با آخرین اطلاعات و همچنین اخبار از دوستان خود را به روز استفاده کنید. این نرم افزار همچنین می فرستد اطلاع رسانی از طریق مسنجر است که شما در مورد پیام های جدید و از جمله اطلاع، بنابراین شما هرگز یک چیز را از دست ندهید.Facebook Messenger APK
این کار بسیار بسیار مشابه به عنوان نسخه PC، اما این یکی هم در راه است که این امکان را به درستی توسط سیستم عامل تلفن همراه نمایش داده می شود باعث می شود اصلاح شده است. این هم برنامه های کاربردی بالفعل همراه است که در آن پیام های خود را برای فیس بوک نگه داشته شده و ذخیره شده در آن است. در حالی که آن را نمی ممکن است زیاد نگاه کنید، با این حال، آن است که همیشه ممکن است که گاهی اوقات، شما تنها خواهید برای ارسال پیام در فیس بوک بدون انجام هر چیز دیگری. این برنامه کمک می کند تا بسته بندی کردن پیام بر روی بروید. اگر شما مایل به ماندن متصل حتی زمانی که شما دور از لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی، شما ممکن است بخواهید به دانلود این نرم افزار و نصب آن در دستگاه اندیشه خود را.


تعداد بازدید از این مطلب: 83
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
17:10
سه شنبه 26 مرداد 1395

WinRAR ابزار قدرتمندی به منظور فشرده سازی فایل های مختلف می باشد که با ارائه برترین الگوریتم های فشرده سازی فایل ها دارای محبوب ترین و پردانلودترین برنامه های فشرده سازی می باشد. این برنامه می توانید تا ۱۵ درصد از حجم فایل را کاهش داده و با اممان آرشیو سازی فایل های مختلف فرمت بندی های مخصوصی را نیز برای آنهادر نظر می گیرد. WinRAR به شما اجازه میدهد تا فشرده ساز و دسته بندی کردن فایل ها از شلوغی رهایی پیدا کنید، همواره می توانید فایل های کم حجم تری را با سرعت بیشتری نسبت به رقبا بسازید. با این کار شما در فضای هارد دیسک ، مدت زمان انتقال و کار خود صرفه جویی می کنید. WinRAR به صورت اتو ماتیک بهترین پردازش و تنظیمات را برای فشرده سازی انتخاب میکند. با داشتن بهترین الگوریتم برای فشرده سازی فایل های مالتی مدیا (چند رسانه ای ، صوتی و تصویری) ، فایل های اجرایی و فایل های کتابخانه ی ، حرف زیادی برای زدن در مقابل رقبای خود دارد.

 

WinRar.Cover دانلود فشرده ساز وینرر WinRAR 5.40 Final

 

تعداد بازدید از این مطلب: 119
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
17:8
سه شنبه 26 مرداد 1395

برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی و ویدئو بر روی PC وجود دارد که هرکس بر اساس توقعی که از یک برنامه پخش کننده دارد، یک برنامه را بنا به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می کند. معمولا اکثر برنامه های از این دست امکاناتی را ارائه می دهند که نیاز اکثر کاربران مبتدی و بعضا متوسط را برآورده می سازد، اما وقتی صحبت از امکانات پیشرفته در کنار سهل الوصول بودن آنها و همچنین حفظ سادگی رابط کاربری به میان می آید، برنامه های کمی در عرصه رقابت باقی می مانند. نرم افزار GOM Playerیکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده ، سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

GOM Media Player پلیر محبوب گم GOM Media Player 2.3.6.5259

 

تعداد بازدید از این مطلب: 67
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
17:5
سه شنبه 26 مرداد 1395

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

K Lite%20Codec%20Pack کدک K Lite Mega Codec Pack 12.3.5

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 122
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
17:1
سه شنبه 26 مرداد 1395

بازی Beyond Space Remastered در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Silesia Games Sp. z o.o طراحی و منتشر شده است. داستان بازی درباره گروهی با اهداف خطرناک می باشد که یک سیستم بزرگ را در کهکشان به نام سازمان برای خود بوجود آورده اند. سازمان از افرادی تشکیل شده است که نقش در فروپاشی کشورهای مختلف را دارند ولی هنوز زمان این عمل فرانرسیده است. در شخصیت فردی به نام Max Walker نقش آفرینی خواهید کرد که بدون اطلاع به این سازمان پیوسته و وارد نبردهای گسترده ای در کهکشان شده است. ماموریت شما در این بازی کمک به مکس به منظور خروج از این گروه خطرناک است اما برای رسیدن به این امر شما باید وظایف دشواری انجام دهید که اشتباه در آن ها ممکن است منجر به مرگ مکس شود.

Beyond Space Remastered PC-PLAZA

 

Beyond Space Remastered pc cover دانلود بازی Beyond Space Remastered برای PC

 

تعداد بازدید از این مطلب: 84
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
1:52
سه شنبه 26 مرداد 1395

 

Teenage Mutant Ninja Turtles Season 04 Web-DL (2015) Mkv x264/x265

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| قسمت پانزدهم (نسخه HDTV 720p) به پست اضافه شد |

|زیرنویس فارسی قسمت چهاردهم اضافه شد|

TMNT season 4 cover دانلود فصل چهارم انیمیشن لاک پشت های نینجا – Teenage Mutant Ninja Turtles Season 04 2015
نام انیمیشن: Teenage Mutant Ninja Turtles Season 04 – فصل چهارم انیمیشن لاک پشت های نینجا
ژانر: انیمیشن | اکشن | ماجراجویی
مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه
حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۷۲/۹۲ مگابایت
کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL x265 720p

خلاصه داستان: پس از موفقیت و استقبال بینندگان از فصل های اول، دوم و سوم شبکه نیکلودیون فصل چهارم این مجموعه را آغاز کرده، می توانید قسمت های جدید این انیمیشن دوست داشتنی که به صورت هفتگی آپدیت خواهد شد را از دانلودها دریافت کنید. سریال جدید لاک پشت های نینجا روایتگر داستان های جدید در مورد ۴ لاک پشت شگفت انگیز به نام های میکل‌آنجلو، لیوناردو،داناتلو و رافایل می باشد که که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان‌گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌روند…

تعداد بازدید از این مطلب: 281
موضوعات مرتبط: فیلم و انیمیشن , ,
؟؟؟؟؟؟؟
1:50
سه شنبه 26 مرداد 1395

Marvels Avengers Ultron Revolution Season 3 Web-DL (2016) Mkv x264/x265

|قسمت دوازدهم به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت یازدهم به پست اضافه شد|

Avengers Ultron Revolution series 2016 cover دانلود فصل سوم انیمیشن Marvels Avengers Ultron Revolution 2016

نام انیمیشن: Marvels Avengers Ultron Revolution
ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی
سال انتشار: ۲۰۱۶
مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه
حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۹۰/۱۵۰ مگابایت
زیرنویس فارسی: دارد، اختصاصی دانلودها
کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL x265 720p

خلاصه داستان: فصل سوم انیمیشن سریالی Avengers Assemble با نام Ultron Revolution در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۱۶ شروع به پخش کرده است. در این فصل، آلتران پس از افول واضحی که داشته، دوباره بر می گردد و می خواهد از آوینجرز انتقام بگیرد. آلتران برنامه اش این است که ربات ها را جانشین بشریت کند و …

تعداد بازدید از این مطلب: 187
موضوعات مرتبط: فیلم و انیمیشن , ,
؟؟؟؟؟؟؟
19:34
دو شنبه 25 مرداد 1395

TreeSize-Professional

TreeSize Professional نرم افزاری حرفه ای و کاربردی برای مدیریت فضای هارد دیسک در سیستم عامل ویندوز میباشد . این نرم افزار با قبلیت اسکن قدرتمند خود فولدرها و فایل های شما را بررسی می کند و بر اساس سنگین ترین فولدرهای پیدا شده به شما نمایش میدهد.شما می توانید از قابلیت پاک سازی و بهینه سازی این نرم افزار استفاده کنید ، این نرم افزار فایل های اضافی و بیهوده را پیدا و حذف می کند ، فضای هارد دیسک استفاده شده را به صورت گرافیکی ترسیم و به شما نمیش می دهد.این نرم افزار اطلاعات جامع و کاملی از جزئیات فولدرهای شما در اختیارتان می گذارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 75
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
19:25
دو شنبه 25 مرداد 1395

Internet-Download-Manager

نرم افزار دانلود منیجر Internet Download Manager به جرات برترین نرم افزار مدیریت دانلود یا دانلود منیجر با توانایی افزایش سرعت دانلود تا 5 برابر است که دارای قابلیت هایی برای ادامه و زمان بندی دانلودها در آینده می باشد. قابلیت های قدرتمند در بازیابی خطاها و ادامه دادن روند دانلود می تواند برای شروع مجدد دانلودهای معیوبی که به دلایلی مانند قطع اتصالات اینترنتی، مشکلات شبکه، خاموش شدن کامپیوتر و … به وجود آمده اند، کاربرد داشته باشد. رابط کاربری آن بسیار ساده و زیبا بوده و باعث سهولت در استفاده از نرم افزار برای کاربران می شود. Internet Download Manager از سرورهای پروکسی، پروتوکل های FTP و HTTP ، دیوارهای آتشین ، Redirect ها ، کوکی ها ، پردازش محتوای mp3 و ویدئوی MPEG پشتیبانی می کند. این نرم افزار با مرورگرهای مختلف شامل Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و تمامی مرورگرهای معروف دیگر ، سازگار می باشد و دانلود خودکار را از طریق مرورگر برای شما فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را از طریق Drag & Drop بر روی نرم افزار بکشید یا از محیط نرم افزار برای دانلود فایل ها استفاده کنید. Internet Download Manager می تواند در زمان تعیین شده به مودم شما متصل شود، فایل های دلخواه شما را دانلود کند سپس اتصال اینترنت را قطع کند یا کامپیوتر را خاموش کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 107
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
19:13
دو شنبه 25 مرداد 1395

بازی Subway Surfers یکی از بازی‌های محبوب و اعتیادآور موبایل است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی شما در حال فرار از دست نگهبان خط راه‌آهن هستید و باید تا جایی که می‌توانید به‌فرار خود ادامه دهید، در مسیر فرارتان باید از بین قطارهایی که به‌طرف شما می‌آیند عبور کنید. همچنین هرچه بیشتر بازی کنید سکه‌هایی دریافت می‌کنید که می‌توانید با خرج کردن آن‌ها قابلیت‌های خود را افزایش دهید. در نسخه‌ی جدید بازی، فضای بازی به پاریس تغییر پیدا کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Subway Surfers Paris 1.26.0 بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers 1.35.0  – اندروید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 60
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:59
دو شنبه 25 مرداد 1395

Farmdale v1.7.9 + Mod – بازی کشاورزی و مزرعه داری مخصوص اندروید
نسخه معمولی + مود با پول بی نهایت به صورت جداگانه

Farmdale یک بازی فوق العاده زیبا با محیط دوست داشتنی در سبک بازی های استراتژی و مزرعه داری از استودیوی بازیسازی Game Garden برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در مارکت عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از برترین ها به شمار می رود. در این بازی شما به عنوان شهردار می بایست که مسئولیت های سنگین مختلف را به دوش بگیرید و تمامی بخش های مزرعه داری، دامپروری، آشپزی، ریسندگی، بافندگی و غیره را با مدیریت عالیتان به گردش در اورید تا به صورت روزانه درآمدی از آنان حاصل شود. درامد شما با کارهایی همچون کاشت محصولات، پرورش حیوانات اهلی، فروش محصولات بدست امده از حیوانات، فروش ابزارهای هنری طراحی شده و … فراهم می شود که با ان می توانید زمین کشاورزی خود را گسترش دهید و هیجان بازی را دو چندان کنید. اگر به بازی های مزرعه داری اندروید علاقه دارید به هیچ وجه Farmdale را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی مزرعه داری Farmdale اندروید :

* بازی در دنیایی جادویی با شخصیت های دوست داشتنی

* پرورش و مراقبت از انواع حیوانات دوست داشتنی و زیبا

* ده ها مورد از گیاهان و درختان مختلف برای پرورش

* تولید اشیاء مختلف هنری و غیره برای فروش و افزایش درامد

* انواع ساختمان های مختلف برای زیباسازی زمین خود

* گرافیک رنگارنگ و دوست داشتنی و محیط بدون خشونت

بازی Farmdale هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه عرضه شده ان را به درخواست کاربران به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ان را دریافت نمایید. این مورد نیز ذکر شود که در نسخه ی مود شده از بازی Farmdale ؛ پول بی نهایت است اما در نسخه معمولی شما باید با تلاش و پشتکار خود به جمع اوری پول بپردازید.

تغییرات نسخه ی v1.7.9

* رفع مشکلات و بهینه سازی های مختلف + کاهش حجم بازی

 

دانلود Farmdale - بازی مزرعه داری اندروید + مود

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 88
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:42
دو شنبه 25 مرداد 1395

دانلود نرم افزار شخصی سازی و اعمال تغییرات دلخواه در ویندوز

Winaero Tweaker 0.6

 

 

نرم افزار شخصی سازی و اعمال تغییرات دلخواه در ویندوز - Winaero Tweaker 0.6

 

 

با استفاده از نرم افزار Winaero Tweaker میتوانید در ویندوز خود تغییرات دلخواه را انجام دهید. درویندوز 10 نیز میتوانید تغییراتی را انجام دهید که به مرور زمان با پیشرفت کردن نرم افزار تغییراتبیشتری را در ویندوز 10 میتوانید اعمال کنید.

 

نرم افزار Winaero Tweaker محیط کاربری ساده ای دارد و کار کردن با آن نیازمند دانش فنی خاصی نیست و به راحتی میتوانید تغییرات دلخواه را اعمال کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 125
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:37
دو شنبه 25 مرداد 1395

دانلود نرم افزار شبیه ساز اندروید در ویندوز

YouWave 5.7

 

 

نرم افزار شبیه ساز اندروید در ویندوز - YouWave 5.2

 

 

نسخه جدید نرم افزار شبیه ساز اندروید در ویندوز، YouWave منتشر شد! (5.7)

 

سه نرم افزار رقیب برای شبیه سازی اندروید روی کامپیوتر ها وجود دارد. این نرم افزار ها بلواستکس،اندی و یو ویو هستند.

 

در این مطلب شبیه ساز خوب و پر سرعت یو ویو را برای شما آماده کرده ایم.

 

نرم افزار YouWave یکی از سریع ترین و بهترین نرم افزار های شبیه ساز اندروید روی کامپیوتر است.

 

این نرم افزار قابلیت اجرای تمامی نرم افزارهای اندرویدی مختلف را دارد. از جمله این نرم افزار ها میتوان به انواع نقشه های آفلاین، کلش آف کلنز، نسخه های مختلف بازی ها، اینستاگرام و ... اشاره کرد.

 

کاربرانی که موبایل اندرویدی ندارند هم توسط این نرم افزار میتوانند بازی ها و نرم افزارهای اندروید را تجربه کنند.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 284
موضوعات مرتبط: اندروید , کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:32
دو شنبه 25 مرداد 1395

دانلود نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

BlueStacks 2.3.40.6019

 

 

نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks 2.3.40.6019

 

 

نسخه جدید نرم افزار BlueStacks منتشر شد! (2.3.40.6019)

 

BlueStacks نام معروف ترین نرم افزار شبیه ساز اندروید روی کامپیوتر است. این نرم افزار یک نسخه از اندروید را روی کامپیوتر شما ایجاد میکند که به سادگی و با سرعت بالا میتوانید از آن استفاده کنید.

 

اگر از یک بازی یا نرم افزار اندرویدی زیاد استفاده میکنید، میتوانید توسط BlueStacks آن را در ویندوز خود اجرا کنید. تا هم راحت تر از آن استفاده کنید و هم فشار زیادی به موبایل خود وارد نکنید.

 

(از جمله برنامه ها و بازی های اندرویدی که اجرای آنها در ویندوز طرفداران زیادی دارد میتوان به وایبر،واتس اپ، اینستاگرام، کلش آف کلنز، و ... اشاره کرد)

 

کاربرانی که موبایل اندرویدی ندارند هم توسط این نرم افزار میتوانند بازی ها و نرم افزارهای اندروید را تجربه کنند.

 

به تازگی جدیدترین نسخه از نرم افزار بلواستکس منتشر شده است. BlueStacks 2.3.40.6019میتواند برخی از بازی ها و نرم افزارهایی که نسخه های قبلی قادر به اجرای آنها نبودند را اجرا کتد. همچنین بسیاری از مشکلات نسخه های قبلی در این نسخه برطرف شده است.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 203
موضوعات مرتبط: اندروید , کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:28
دو شنبه 25 مرداد 1395

دانلود نرم افزار بهینه سازی کارت گرافیک، برای اجرای بهتر بازی ها 

NVIDIA GeForce Experience 2.11.4

 

 

نرم افزار بهینه سازی کارت گرافیک، برای اجرای بهتر بازی ها - NVIDIA GeForce Experience 2.11.2

 

 

نسخه جدید نرم افزار بهینه سازی کارت گرافیک، برای اجرای بهتر بازی ها NVIDIA GeForce Experience منتشر شد! (2.11.4)

 

برای بهینه سازی کارت گرافیک، چه گزینه ای بهتر از نرم افزاری که NVIDIA ارائه کرده است میتوان پیدا کرد؟

 

NVIDIA بزرگترین تولید کننده کارت گرافیک در جهان است. و سری کارت های GeForce جزو پرطرفدار ترین کارت گرافیک ها برای انجام بازی های کامپیوتری هستند.

 

اما کارت گرافیک هم مثل سایر سخت افزارها زمانی میتواند در بهترین بازدهی خود عمل کتد که نرم افزار (درایور) مناسب آن نیز نصب شده باشد. و همچنین سایر بخش های ویندوز سازگاری لازم برای بهترین راندمان گرافیکی را داشته باشند.

 

نرم افزار NVIDIA GeForce Experience میتواند کارت گرافیک شما را بهینه سازی کند. این بهینه سازی شامل آپدیت درایور کارت گرافیک و مدیریت سیستم برای افزایش راندمان گرافیک است.

 

در ادامه مطلب میتوانید جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 131
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:16
دو شنبه 25 مرداد 1395

دانلود نرم افزار آهنگ سازی اف ال استودیو، به همراه پلاگین ها

FL Studio Producer Edition 12.3

 

 

نرم افزار آهنگ سازی اف ال استودیو، به همراه پلاگین ها - FL Studio Producer Edition 12.3

 

 

نسخه جدید نرم افزار آهنگ سازی اف ال استودیو FL Studio Producer Edition منتشر شد! (12.3)

 

نرم افزار اف ال استودیو (FL Studio) یک ابزار کامل و حرفه ای برای آهنگ سازی با کامپیوتر است.

این نرم افزار جزو برنامه هایی است که به آنها در اصطلاح DAW (مخفف Digital Audio Workstation) گفته میشود.

 

نرم افزار FL Studio با 14 سال سابقه، امروزه به عنوان یکی از بهترین ابزارهای آهنگ سازی شناخته میشود. تمام چیزهایی که شما برای میکس، تنظیم، ضبط، ویرایش، و افکت گذاری روی صدا نیاز دارید در این نرم افزار گنجانده شده است.

 

نرم افزار FL Studio سریع ترین راه برای پیاده سازی ایده های ذهنی کاربر در مورد آهنگ سازی است، و به همین دلیل در بسیاری از استودیوهای صدابرداری و آهنگ سازی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

در این مطلب علاوه بر ارائه جدیدترین نسخه این نرم افزار، مجموعه بی نظیری از افکت های صوتی (Sound Packs) که به صورت اختصاصی برای نرم افزار FL Studio تولید شده است را نیز برای شما آماده کرده ایم.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 170
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
10:45
دو شنبه 25 مرداد 1395

SHAREit یک اپ کاربردی برای انتقال فایل بین گوشی های اندرویدی و کامپیوتر می باشد. شما با این برنامه می توانید فایل های خود را اعم از اپلیکیشن، صوت و فیلم و عکس را بین گوشی و کامپیوتر انتقال دهید . از قابلیت زیبای این برنامه می توان به ارسال اپ های نصب شده نیز اشاره کرد. هم اکنون می توانید این اپ را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

SHAREit cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار قدرتمند ارسال فایل شیرایت SHAREit 3.6.14 ww   اندروید

تعداد بازدید از این مطلب: 97
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
1:33
دو شنبه 25 مرداد 1395

Microsoft Office Professional Plus 2016 تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید.مایکروسافت در این نسخه از مجموعه‌ نرم‌افزارهای اداری خود، به بهبود وضعیت جستجو، فضای مورد نیاز و سطح عملکرد تحویل ایمیل در Outlook 2016 پرداخته و در کنار آن بهینه‌سازی‌هایی نیز در جاسازی تصاویر در Word 2016 و Excel 2016 اعمال کرده است. می‌دانیم که پیش از این نیز مایکروسافت راهکارهای جدیدی برای گسترش آفیس توسط توسعه‌دهندگان ارائه کرده بود؛ اکنون این کمپانی اعلام کرده که تغییری در وضعیت ماکروها یا افزودنی‌ها نخواهد داد تا توسعه‌های صورت گرفته توسط توسعه‌دهندگان همچنان در آفیس ۲۰۱۶ نیز قابل اعمال باشد و اسناد نیز به همان شیوه‌ی سابق قابل دسترسی باشند. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2016 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید.

Microsoft Office Professional Plus x86/x64 August 2016 v16.0.4405.1000

Microsoft Office دانلود آفیس Microsoft Office 2016 Pro Plus VL August 2016

 

این نسخه شامل نرم افزار های زیر می باشد:

تعداد بازدید از این مطلب: 260
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
22:3
دو شنبه 18 مرداد 1395

Self Camera Shot یک برنامه کاربردی و بسیار مفید برای دوستداران تصاوی سلفی میباشد. شما با این برنامه می توانید تصاویری از راه دور را نه با فشردن دکمه شات بلکه با صوت و کف زدن تهیه نمایید. در این حالت برنامه صدای شما را تشخیص داده و می تواند در بهترین جالت تصویر شما و دوستانتان را داشته باشد. این ایده موجب خلق راهی ساده تر و بهتر و البته سریع تر برای خلق تصاویر سلفی خواهد بود. کاربران با این برنامه می توانند از فاصله ۱ تا ۱۵ متری عکس خود را تهیه کنند و آن را به اشتراک بگذارند. این برنامه متواند از راه دور و توسط مسنجر و یا تولید صدای بزرگ تر نیز مود استفاده قرار گیرد. برنامه روی اندروید ۳.۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

Self Camera Shot Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار سلفی Self Camera Shot 3.0.15   اندروید

تعداد بازدید از این مطلب: 190
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
14:8
دو شنبه 18 مرداد 1395

Inside، ساخته استودیوی دانمارکی پلی‌دد است که پیش از این فقط تجربه ساخت یک بازی دیگر یعنی Limbo را داشته است. بازی لیمبو،‌ در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و دقیقا مانند اینساید، در سبک معمایی پلتفرمر بود و توانست تحسین منتقدین و گیمرها را در بر داشته باشد. من هرگز دوست ندارم که در نقدهای خود مقایسه انجام بدهم اما در این مورد خاص، این‌کار اجتناب ناپذیر است. اینساید از جهات بسیار زیادی شبیه به لیمبو است. دقیقا مانند لیمبو، شما از همان اول، بدون هیچ راهنمایی و کمکی وارد بازی می‌شوید و دقیقا مانند لیمبو، کنترل پسر بچه‌ای را بر عهده دارید و با یک بازی پازل پلتفرمر روبه‌رو هستید. از لحاظ بصری نیز، با اینکه در اینساید از رنگ (هر چند کم) استفاده شده است، اما کافی است که شما بازی لیمبو را تجربه کرده باشید تا کاملا متوجه شوید اینساید نیز توسط سازندگان همان بازی طراحی شده است. اما از جهات بسیاری نیز بازی اینساید با لیمبو فرق دارد. در Inside، شما با یک جامعه نیمه آخرالزمانی طرف هستید که اتفاقات بسیار عجیب و ترسناکی در این دنیا در حال رخ دادن است و شما هرگز نمی‌توانید به یک پاسخ قاطع درباره داستان بازی دست پیدا کنید. هرچه بخواهم بیشتر در مورد داستان بازی برای شما تعریف کنم،‌ در حق شما ظلم کرده‌ام زیرا اینساید، بازی است که هر کسی باید آن را شخصا تجربه کند و هرگونه توضیح بیشتری درباره جزئیات داستان، لذت وصف ناشدنی بازی را برای شما از بین می‌برد.

INSIDE PC-VOKSI

INSIDE REPACK All DLCs-SEYTER

|آموزش اختصاصی نصب تصویری بازی اضافه شد|

INSIDE pc cover دانلود بازی INSIDE برای PC

در تمام طول بازی، شما در حال رفتن به سمت راست در یک فضای دو نیم بعدی هستید. شخصیتی که شما کنترل آن را برعهده دارید، پسر بچه‌ای است که فقط توانایی پرش و گرفتن برخی از اشیا را دارد. علاوه بر دکمه‌های جهت، شما دو دکمه نیاز دارید. دکمه پرش و دکمه گرفتن. به اضافه این‌ها، شما توانایی شنا کردن،‌  بالا رفتن از طناب و تاب خوردن با آن را دارید. در طول بازی، به صورت پیوسته با معماهایی مواجه می‌شوید که بسیار بسیار خلاقانه هستند. این معماها،‌ با فواصل مشخصی در بازی قرار گرفته‌اند و به نحوی طراحی شده‌اند که نه آنقدر آسان باشند که با یک بار امتحان آنها را حل کنید و نه آنقدر سخت که از شدت ناامیدی و عصبانیت کنترلر خود را به در و دیوار بکوبید. نکته بسیار جالب دیگر بازی، این است که شما در هیچ کجای بازی،‌ با راهنمایی روبه‌رو نمی‌شوید و اگر در معمایی گیر کردید، باید فقط با آزمون و خطا آن را حل کنید و واقعا برخی از معماهای بازی، نیاز به چندین بار سعی و تلاش دارند تا به روش درست حل کردن آن دست پیدا کنید و می‌توانید مطمئن باشید در طول بازی، بارها به طرق مختلف و به خشن‌ترین شکل ممکن، می‌میرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 213
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
20:46
یک شنبه 17 مرداد 1395

The Angry Birds Movie Bluray (2016) Mkv

|نسخه های کیفیت بلوری اوریجینال Bluray 720p & 1080p جایگزین شد|

The Angry Birds Movie 2016 glorydubbed cover small دانلود دوبله گلوری پرندگان خشمگین The Angry Birds Movie 2016نام انیمیشن: The Angry Birds Movie 2016 – فیلم سینمایی انیمیشن پرندگان خشمگین
ژانر: انیمیشن، اکشن، کمدی
سال انتشار: ۲۰۱۶
مدت زمان: ۹۷ دقیقه
کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p
دوبله فارسی (گلوری) – کیفیت بلوری
IMDB

خلاصه داستان: داستان انیمیشن پرندگان خشمگین The Angry Birds Movie در جزیره ای جریان دارد که مملو از پرندگان شاد و سرخوش می باشد که با آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند. اما زمانی که خوک های سبز مرموز به جزیره می آیند، سه پرنده به نام‌های: “قرمز”، “چاک” و “بمب” باید بفهمند خوک ها در آن جزیره به دنبال چه چیزی هستند…

تعداد بازدید از این مطلب: 149
موضوعات مرتبط: فیلم و انیمیشن , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:42
یک شنبه 17 مرداد 1395

Z Camera VIP v2.32 – نرم افزار دوربین فوق العاده “دوربین زد” مخصوص اندروید
نسخه VIP با تمامی قابلیت ها برای اولین بار در ایران
امتیاز 4.4 از 5.0 و بیش از 10.000.000 دانلود از گوگل پلی

Z Camera VIP نسخه وی آی پی بهترین و محبوب ترین نرم افزار دوربین سال 2015 میلادی در گوگل پلی است که استودیوی Zero Team آن را عرضه نموده و تا به امروز بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان تنها از مارکت گوگل دریافت شده است و هم اکنون برای اولین بار در ایران قصد داریم نسخه پرداخت شده و وی ای پی را حضور شما معرفی نماییم که همه قابلیت هایش در دسترس هستند! با نصب این برنامه برروی گوشیتان می توانید هرجا که هستید در سریع ترین زمان ممکن به عکسبرداری بپردازید! با این نرم افزار قادر هستید فیلتر های زنده ای را برروی تصاویر اعمال کنید و قبل از ذخیره، پیش نمایشی از آن را در حالت های مختلف تماشا کنید! برنامه زد کمرا از حرکات انگشت پشتیبانی کرده و شما به راحتی میتوانید بین حالت عکسبرداری و فیلم برداری swipe کنید! پس از پیدا کردن سوژه ای مناسب و یا منظره ای جالب اقدام به عکس گرفتن کرده و سپس عملیات زیبا سازی تصویر گرفته شده را به آسانی آغاز کنید تا تصویر شما حرفه ای تر شود! اگر به دنبال یک نرم افزار کامل عکسبرداری و فیلمبرداری برای دستگاه (گوشی یا تبلت) اندرویدی خود هستید پیشنهاد می دهیم برنامه دوربین عالی Z Camera VIP را امتحان کنید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Z Camera VIP اندروید :

  • فیلترهای واقعی : نمایش واقعی فیلترها برروی ویدئوها و عکس های در حال گرفتن
  • فیلترهای شگفت انگیز : طیف گسترده ای از فیلترهای متنوع برای انتخاب
  • ویرایشگر عکس : زیباسازی تصاویر خود با انواع ابزارهای مختلف و در دسترس
  • گرفتن عکس در سریع ترین زمان : عکس هیاتان را در عرض یک ثانیه بگیرد!
  • گالری خصوصی : نگه داشتن عکس های خود در یک گالری اختصاصی
  • محیط کاربری شیک و ده ها امکانات فوق العاده و کاربردی دیگر در نسخه VIP

اپلیکیشن Z Camera VIP هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است که ما در فارسروید نسخه ی Vip و کامل ان را برای اولین بار در ایران حضور شما کاربران عزیز معرفی می کنیم که می توانید ان را با یک کلیک و به صورت رایگان دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v2.32 :

* اضافه شدن بخش جدید : Moments
* اضافه شدن : PIP
* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات

 

 

دانلود Z Camera VIP - بهترین برنامه دوربین 2015 گوگل پلی برای اندروید !

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 122
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:39
یک شنبه 17 مرداد 1395

League of War: Mercenaries v5.6.79 + Mod – بازی استراتژیک ارتش مزدوران اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (Mod Attack) به صورت جداگانه
بازی آنلاین اجرا می شود

League of War: Mercenaries بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژیک با گیم پلی خاص از استودیوی مطرح GREE, INC برای اندروید است که تا به این لحظه بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست کاربران تصمیم به معرفی ان گرفته ایم! مثل تمام بازی های استراتژیک ریل تایم، در League of War: Mercenaries هم هدف مشخص است: پایگاه مستحکمی بسازید، نیروهایتان را جمع کنید و به هر جنبنده ای که در نقشه می بینید یورش ببرید! جزئیات در گرافیک کاملا سه بعدی League of War: Mercenaries بسیار بالاست، تا حدی که می توانید آن را با عناوین استراتژیک محبوب پی سی و کنسول مقایسه کنید! زمانی که ارتش سربازان پیاده نظام، تانک ها، هلیکوپترها و هواپیماهایتان را به میدان جنگ می فرستید، می توانید از زوایای مختلف به تماشای نبرد نشسته و از انیمیشن های نرم و روان بازی لذت ببرید! در مورد گیم پلی بازی می توانیم بگوییم چه در بخش تک نفره و چه چند نفره از آن عناوین استراتژیکی است که می تواند هفته ها و ماه ها شما را درگیر خودش کند تا حسابی از خواب و خوراک بیفتید! اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژیک اندروید هستید که بتواند شما را سرگرم کند و یکی از بهترین های استراتژیک اندروید را برایتان به ارمغات بیاورید بدون شک League of War: Mercenaries انتخابی عالی است.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک League of War: Mercenaries اندروید:

  • شامل صدها ماموریت مختلف برای انجام دادن
  • تشکیل ارتشی از پیاده نظام، تانک ها، هلی کوپترها و … و ارتقای آن ها
  • استفاده از پیشرفته ترین سلاح ها برای غلبه بر دشمنان و فرمانروایی بر دنیا
  • امکان بهینه سازی آرایش نظامی نیروهایتان هر لحظه که بخواهید
  • ساخت و ارتقای ستاد فرماندهی و دیگر بناهای مورد نیاز
  • امکان ارتقای استحکامات دفاعی پایگاه خود برای دفاع هر چه بهتر از آن
  • ارتقای نیروهای جنگی خود برای شکست آسان تر نیروهای دشمن
  • امکان متحد شدن با بازیکنان دیگر در قالب یک اتحاد و نبرد با دشمنان قوی تر
  • نبرد رو در رو با دیگر بازیکنان، شکست آن ها و به دست آوردن منابع بیشتر
  • گرافیک سه بعدی بسیار زیبا چه در ستاد فرماندهی و چه در میدان نبرد

بازی League of War: Mercenaries هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما در فارسروید آخرین و جدیدترین نسخه ان را به همراه مود برای دانلود قرار داده ایم . شما می توانید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به دانلود رایگان بازی کنید.

دقت داشته باشید : بازی انلاین است و در اجرای اولیه هم دیتاش دانلود میشه و براحتی بالا میاد .

تغییرات نسخه ی v5.6.79 :

* اضافه شدن : NEW Alliance Power Leader board
* اضافه شدن : NEW Tough and Expert Campaign Modes
* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی

 

 

 

دانلود League of War: Mercenaries - بازی استراتژیک "ارتش مزدوران" اندروید + مود

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 261
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
18:38
یک شنبه 17 مرداد 1395

Day D: Tower Rush v1.3.1 + Mod – بازی محبوب و سرگرم کننده برج راش اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود با پول بی نهایت به صورت جداگانه
بازی به صورت آفلاین اجرا می شود

Day D: Tower Rush بازی جالب و سرگرم کننده استراتژیک-برج دفاعی تحت عنوان “روز دی: برج راش” از استودیوی 8FLOOR برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به این لحظه هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود. بازی به صورت مقابل توسط سازنده معرفی شده است: “آینده در دستان شماست! دایناسورها بازگشته اند تا جهان را به هرج و مرج بکشانند و این وظیفه شماست که با شکست دادن ان ها دنیا را نجات دهید! با قرار دادن ربات های خود در مسیر حرکتشان ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و یکی از بهترین بازی های برج دفاعی اندروید را تجربه کنید!” بله… همانطور که گفته شد ؛ در بازی انواع راه های مختلف پر پیچ و خم برای عبور و حرکت دایناسورها وجود دارند که شما می بایست با سرعت بالای خود اقدام به قرار دادن ابزارهای مختلف در اطراف این راه بکنید و نگذارید به خط پایان برسند! اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژیک و برج دفاعی اندروید هستید که علی رغم حجم کم، به صورت عالی طراحی شده باشد بدون شک Day D: Tower Rush نظر شما را جلب می کند.

 

دانلود Day D: Tower Rush - بازی برج دفاعی

 

بازی Day D: Tower Rush شامل 80 مرحله ی چالش برانگیز است که در هر مرحله می بایست با ابزارهای خود دایناسورها را از بین ببرید! بازی Day D: Tower Rush با اینکه با استقبال خوبی مواجه شده اما نتوانسته امتیاز خوبی را کسب کند به طوری که هم اکنون بازی در پلی استور دارای امتیاز 3.5 از 5.0 و این امتیاز بد حاصل مشکل دار بودن بازی در نسخه های پیشین خودش بوده که دانلود کنندگان همگی از کرش بازی صحبت به میان اورده اند. بازی توسط ما برروی دستگاه اندرویدی با اندروید 5 تست شده و مشکلی نداشته ؛ شما نیز این بازی جالب را تجربه کنید و اگر مشکلی در نصب و اجرای ان داشتید اطلاع دهید ؛ در ضمن در صورت اجرای بدون مشکل و نداشتن مشکل کرش نیز در نظرات اعلام فرمایید.

تغییرات نسخه ی v1.3.1 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی .

تعداد بازدید از این مطلب: 147
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
14:5
یک شنبه 17 مرداد 1395

 

در نگاه کلی، Doom تشکیل شده از خون، آتش، اسلحه، اهریمنان. لیست وسیعی از ابزار کشتار جمعی مانند ارّه برقی، شات‌گان‌، اسلحه‌های فضایی و اتوماتیک بدون هیچ حد و مرزی در اختیار کاراکتر قرار خواهند داشت. تمام این ابزار به سیل عظیم و بی‌پایانی از انفجارهایی از دل، روده و فواره‌هایی از خون منتهی می‌شوند. همچنین کاورگیری و گوشه‌ای پنهان شدن در این بازی بی‌معنی است؛ معطل کنید کشته خواهید شد. شما نقش قهرمان بی‌نام و نشان این بازی را ایفا می‌کنید، او همانند مسترچیف بی‌باک است و همانند کریتوس بی‌رحم. خشونت بی‌حد و اندازه‌ای که در قلب Doom وجود دارد،  از طریق رگ‌های خود به تک تک المان‌ها و تمامی حوادثی که در بازی رخ می‌دهند سرایت می‌شود و همگی همانند یک اکوسیستم به هم پیچیده هستند.  چیزی در این بازی بی‌معنی ساخته نشده است و از یکدیگر جدا نیستند. تمامی اسلحه‌هایی که با آن به وجد می‌آیید بخشی از یک پازل هستند و تک تک دشمنانی که گوشت و استخوان آن‌ها را از هم جدا می‌کنید همانند کیکی می‌مانند که برش دادن آن‌ها لذت بخش است.

DOOM PC-VOKSI

DOOM pc cover small دانلود بازی DOOM برای PC

 

تعداد بازدید از این مطلب: 167
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
14:2
یک شنبه 17 مرداد 1395

داستان Just Cause 3 در وهله‌ی اول به این منظور طراحی شده که با گیم‌پلی بازی بیشتر آشنا شوید و ذهنیتی از قابلیت‌های آن داشته باشید. چند مرحله‌ی اول نقش بخش آموزشی بازی را دارند و به مرور با پیشروی در داستان و ارتقای قابلیت‌ها، دیگر حتی نیاز به آن نخواهید داشت. در نسخه‌ی سوم بازی قضیه از این قرار است که یک حاکم ظالم به نام ژنرال دی‌راوِلو کشور مدیچی را تحت تسلط خود درآورده و سخت و به دنبال ماده‌ای به نام باواریوم است، عنصری قدرتمند که در ساخت و حفاظت از تجهیزات پیشرفته نظامی استفاده می‌شود. او کنترل همه‌ی پایگاه‌های نظامی و شهرک‌های مدیچی را در دست دارد و از تکنیک‌های رایج پروپاگاندای دیکتاتورها هم برای تبلیغ خود استفاده می‌کند. حالا این وظیفه‌ی ریکو رودریگز، شخصیت اصلی بازی است که به کمک تیم کوچکش به مبارزه‌ی او برود و پرچم‌ دشمن را پایین بکشد. برای این که داستان زیادی هم ساده‌لوحانه جلوه نکند، یکی دو پیچش داستانی در آن گنجانده شده تا حداقل دلیلی برای دیدن کات‌سین‌ها داشته باشید. با این تفاسیر انتظار شخصیت‌پردازی از جاست کاز نداشته باشد، کاراکترهای بازی بعد سوم خودشان را از دست داده‌اند و هرکدام در طول داستان روی یک خط ثابت حرکت می‌کنند و واکنش‌های کاملاً قابل پیش‌بینی‌‌ای دارند. صحبت از داستان جاست کاز راه به جایی نمی‌برد و بیشتر ما را از نگاه جنبه‌های اصلی بازی دور می‌کند، پس بهتر است برویم سراغ چیزی که تکیه‌گاه اصلی Just Cause 3 است.

Just Cause 3 PC-VOKSI

Just Cause 3 REPACK All DLCs-SEYTER

Just Cause 3 pc cover small دانلود بازی Just Cause 3 برای PC

 

تعداد بازدید از این مطلب: 176
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
؟؟؟؟؟؟؟
13:59
یک شنبه 17 مرداد 1395

Ice Age Collision Course HDTS (2016) Mkv

|کیفیت انیمیشن پرده ای بی نظیر HDTS.HQ.Hive-CM8 می باشد|

Ice Age Collision Course cover small دانلود انیمیشن عصر یخبندان 5   Ice Age Collision Course 2016 نام فیلم: Ice Age Collision Course – عصر یخبندان ۵: دوره برخورد
سال انتشار: ۲۰۱۶
ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی
مدت زمان: ۹۴دقیقه
کیفیت: HDTS HQ Hive 304p
IMDB
زیرنویس فارسی: ندارد
زیرنویس انگلیسی: ندارد

خلاصه داستان: داستان انیمیشن در رابطه با سید، مندی، دیگو و دیگر افراد با همکاری هم، مشکلات را پشت سر هم می گذارند تا در طبیعت وحشی قطب زنده بمانند. اسکرات، سنجاب بازیگوش که در نسخه قبل به عنوان خالق قاره ها معرفی شد، این بار طی حماسه سازی هایش منظومه شمسی را به وجود می آورد و هر از گاهی نیز در میان داستان اصلی، سر و کله اش پیدا می شود و به دنبال بلوطش می رود. در ادامه گله برای در امان ماندن از خطرات کیهانی که زمین را تهدید می کند، سوار بر کشتی شده و سفر خود را آغاز می کنند. فراز و نشیب های دریا، خنده و ماجراجویی های آنها در هنگام عبور از سرزمین های عجیب و غریب و البته مواجه با یک میزبان رنگارنگ که شخصیت جدیدی در انیمیشن است خط اصلی داستان را تشکیل می دهند و …

تعداد بازدید از این مطلب: 243
موضوعات مرتبط: فیلم و انیمیشن , ,
؟؟؟؟؟؟؟
2:56
یک شنبه 17 مرداد 1395

Prime Peaks v1.6 + Mod – بازی هیجان انگیز و جدید تپه نوردی اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت+آنلاک شده)
تست شده با اجرای افلاین

Prime Peaks بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های ماشین سواری و رسینگ شبیه به بازی معروف Hill Climb Racing برای اندروید است که استودیوی بازیسازی A25 Apps آن را به صورت رایگان در پلی استور عرضه کرده است و تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه ان را حضور شما دوستداران بازی های کم حجم و سرگرم کننده اندرویدی معرفی کنیم!  این بازی بر اساس قوانین فیزیک و نیوتون ساخته شده است و در آن شما می بایستی انواع اتومبیل مختلف را در مسیر هموار و پر پیچ و خمی که در انتظارتان است سالم به مقصد برسانید و در بازی کوچکترین حرکت اضافی متناقض با علم فیزیک باعث واژگون شدن شما خواهد شد! اگر دوست دارید با بیل نیوتن همراه شوید و یک بازی معتادکننده را در دستگاه اندرویدی تان تجربه کنید فارسروید به شما بازی بسیار زیبای Prime Peaks را پیشنهاد می دهد که شما می توانید با کنترل ماشین سکه های موجود در طول مسیر را جمع آوری کرده و به کمک آن، ماشین خود را ارتقا دهید و هیجان را دو چندان کنید! البته در طول پیش بردن مراحل باید به باک بنزین خود نیز توجه ویژه ای داشته باشید!

برخی از ویژگی های بازی ماشین سواری Prime Peaks اندروید:

  • انتخاب از میان 7 وسیله نقلیه مختلف
  • جمع آوری سکه ها برای ارتقا ماشین ها
  • بازی در انواع مکان ها و محیط های مختلف
  • پخش موسیقی ها و آهنگ های جالب و عالی
  • رقابت با دوستان آنلاین با اتصال به فیسبوک
  • گرافیک و طراحی خوب به همراه کنترلرهای قابل قبول

بازی Prime Peaks هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است که ما در فارسروید ان را به همراه نسخه مود برای اولین بار در ایران حضور شما معرفی می کنیم و می توانید ان را با یک کلیک دریافت کنید. البته تصاویر و تریلری از بازی نیز برای مشاهده نموده و در صورت تمایل به صورت رایگان اقدام به دانلودش نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.6 :

* اضافه شدن تراک جدید : Summer Games

 

دانلود Prime Peaks - بازی رسینگ "تپه نورد" اندروید + مود

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 155
؟؟؟؟؟؟؟
2:44
یک شنبه 17 مرداد 1395

اسپمری عالی برای دعواهای تلگرامی

 

تکست رو وارد کن بعد بزن خودش هی برات مینویسه

 

پولی تو گوگل پلی ولی رایگانه برا شما 

 

ولی لطفا نظر فراموش نشه

 

کلیک کن برای دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 2611
برچسب‌ها: اسپمر , دانلود اسپمر ,
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
بازدید : 2611
؟؟؟؟؟؟؟
2:39
یک شنبه 17 مرداد 1395

دانلود فیلتر شکن 

 

این فیلترشکن پولیه ولی واسه شما رایگان

 

این عالیه تو اینترنت کم ازش پیدا میشه پس دانلود کنید فقط با یه کلید متصل شید.

راستی برای اندروید

 

برای دانلود ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 18126
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
؟؟؟؟؟؟؟
20:12
شنبه 16 مرداد 1395

نصب موبوگرام روی کامپیوتر!

حتما شما با نرم افزار محبوب تلگرام آشنا هستید و احتمالا شما نیز یکی از کاربران این مسنجر فوق العاده اندروید هستید، در مسنجر تلگرام شما با امکانات زیادی نسبت به دیگر مسنجر ها رو به رو هستید اما امروز در سایت اسدروید قصد معرفی نرم افزار Mobogram یا همان موبوگرام را خدمت شم دوستان عزیز داریم، در نرم افزار موبوگرام علاوه بر امکاناتی که در تلگرام دارید امکاناتی دیگر که بسیار کاربردی هستند را در این مسنجر خواهید داشت!

برخی از ویژگی های نرم افزار Mobogram اندروید

* حالت روح: امکان مخفی کردن آنلاین بودن و همچنین تیک دوم پیام ها بعد از خواندن!

* امکان فوروارد چندگانه به چندین نفر + امکان حذف نقل و قول!

* ترک گروه با امکان بازگشت به گروه

*  ارسال متن به همراه ویدئو (اندرید نسخه ۴٫۱ به بالا)

* آیدی یاب: یافتن آیدی تلگرام به راحتی و سریع

* نمایش بخش عکس جدید مخاطبین

* امکان انتخاب تم و پوسته های رنگی و زیبا

* امکان تغییر فونت به فونت های زیبا!

* دارای بخش نمایش مخاطبین آنلاین

* پشتیبانی کامل از زبان فارسی

* و…

تغییرات نسخه T3.10.1-M9.0.1:

* امکان اعمال پوسته های پیشرفته اضافه شد.

برای اعمال پوسته های پیشرفته باید برنامه جدید موبوپلاس را به رایگان از کافه بازار دریافت کنید.

تغییرات دیگر:

– امکان حذف رسانه/فایل از حافظه دستگاه در زمان حذف پیام

– امکان رفتن به اولین پیام در تمامی گفتگوها

– امکان تعیین زبانه پیش فرض در تنظیمات فروارد

– امکان نمایش پیام های یک کاربر از طریق لیست اعضای گروه(لمس طولانی بر روی کاربر)

– بهبود صفحه تغییرات مخاطبین و اضافه شدن تغییرات جدید

حل مشکل نصب نشدن: اگر پس از دانلود با ارور Can't open file یا ارور مشابه این مواجه شدید فایل ZIP قرار داده شده را دانلود کنید!

 

 

ورژن : T3.10.1-M9.1
حجم فایل : 21 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 2.3 و بالاتر
پسورد فایل : www.asadroid.ir
تعداد بازدید از این مطلب: 1723
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
بازدید : 1723


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به محمد 81 بلاگ مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر